פוסט: רמי יהושע

ממוצע זמן קריאה: 2

רמי יהושע

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

רמי יהושע – ביוגרפיה

רמי יהושע מהפרסומאים המובילים והמשפיעים בישראל. רמי יהושע יו"ר ומנהל עסקים ראשי של משרד הפרסום יהושע\TBWA, המוכר כאחד מבין משרדי הפרסום הגדולים והמצליחים בארץ.

רמי יהושע נולד וגדל בהרצליה. למד בבית הספר התיכון עירוני הרצליה, בו שימש כקפטן קבוצת הכדורגל. את שירותו הצבאי הוא החל בשנת 1977 7 ושירת במגוון תפקידים ביחידת מודיעין שדה. יהושע התשחרר משירותו הצבאי לאחר מלחמת לבנון הראשונה בדרגת סרן.

ב-1986 סיים לימודיו באוניברסיטת בר-אילן. לרמי יהושע תואר ראשון במדעי המדינה וסוציולוגיה ותואר שני ביחסים בינלאומיים.

הוא החל את דרכו בשנת 1985 כמנהל שיווק של העיתון חדשות ונמנה עם מקימיו. בשנת 986 עבר לעולם הפרסום ושימש כתקציבאי בפרסום "בינג ליניאל.

לצפיה בסרטונים ועל מעורבות חברתית רמי יהושע

ב-1991 הצטרף כשותף למשרד הפרסום "בילצקי, ערמוני, יהושע", ובמאי 1994 הקים את משרד הפרסום "יהושע ושות'".

בשנת 1997 רכשה חברת הפרסום האמריקאית TBWA (מקבוצת OMNICOM, קבוצת הפרסום הגדולה בעולם כיום) 25% מהחברה, ושמה שונה ל"יהושע\TBWA". .

ב-2010 רכשה "יהושע\TBWA" את חברת הפרסום הדיגיטלי TBWA\DIGITAL, והטמיעה אותה כזרוע הדיגיטל של המשרד.

בשנת 2013 רכשה 33% ממשרד הפרסום "לעומק התודעה" ושנה לאחר מכן ייסדה את חברת הפרפורמנס OCEAN.. כמו כן, שותפה יהושע\TBWA ב-50% בחברת רכש המדיה ה-3 בגודלה בישראל, TMF.

המשרד משרת לקוחות גדולים ומובילים במשק הישראלי, בהם בנק דיסקונט, מקדונלד'ס, מלונות פתאל, ויזה כאל, טרה ועוד. כמו כן, מטפל המשרד כ"פרו-בונו" בעמותות ומלכ"רים רבים, ביניהם ער"ן, אנוש (העמותה הישראלית לבריאות הנפש), העמותה למאבק במחלת ה-A-T, בעצמי ועוד.

ב-2007 הקים את תנועת "ישראלי אמיתי לא משתמט", המעודדת גיוס לצה"ל.

ב-2010 נבחר רמי יהושע על ידי עיתון העסקים גלובס כאיש השנה בפרסום.

יהושע מכהן גם כחבר במספר ארגונים חברתיים, בהם אגודות הידידים של מכון ויצמן למדע, האופרה הישראלית, תיאטרון הבימה, תיאטרון הקאמרי, אגודת בית חולים שניידר, מרכז רפואי רבין וחבר באקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה. בנוסף שימש כיועץ למשרד החינוך בוועדת דברת (2007).

ב-2016 היה מפיק שותף בסרט "סופת חול", זוכה פרס אופיר לסרט הטוב ביותר, שנבחר לייצג את ישראל בתחרות על פרס אוסקר לסרט הזר הטוב ביותר.

בשנת 2020 ניהל רמי יהושע מו"מ לרכישת משרד הפרסום M&C Saatchi

במקביל לעשייתו בתחום הפרסום מוביל איש העסקים רמי יהושע פעילויות ומיזמים. בין היתר הוא משקיע בקרן להב. הקליקו כאן לקרוא על פעילותו של רמי יהושע בקרן להב.

בשנת 2022 השכיר רמי יהושע  משרדים לחברת ההייטק flow משרדים בתל אביב.

 

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)