פוסט: בשנה האחרונה התבצעו בישראל כ -80,000 טיפולים של מילוי חומצה היאלורונית מסוגים שונים

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 3

בשנה האחרונה התבצעו בישראל כ -80,000 טיפולים של מילוי חומצה היאלורונית מסוגים שונים

ממוצע זמן קריאה: 3 דקות

האיגוד לכירורגיה פלסטית ערך ביקור במפעל המתקדם של החברה הישראלית, לומינרה דרם המייצאת את מוצריה לכל העולם

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, ערך ביום שישי האחרון (22.2.2019) ביקור בחברת לומינרה דרם הישראלית, הממוקמת בעיר לוד.

הביקור כלל סיור במיפעל המתקדם והדגמה מעשית של הזרקות על ידי ד"ר אהרון עמיר, מומחה בכירורגיה פלסטית וחבר האיגוד. בנוסף נערכו הרצאות מרתקות של ד"ר ליאת גולדשייד – זמירי, מנכ"לית החברה ושל ד"ר צחי שלקוביץ' בנושא סיבוכים אפשריים בתחום ההזרקות. בביקור במיפעל של לומינרה דרם המייצאת את מוצריה בתחום הרפואה האסתטית לכל העולם, השתתפו מתמחים ומומחים בכירורגיה פלסטית. באיגוד מדגישים כי על מנת להיות רופא מומחה בכירורגיה פלסטית, יש להשלים 6 שנות התמחות מעבר לשנות הלימוד בבית ספר לרפואה.

ההתמחות נערכת ברובה במחלקות לכירורגיה פלסטית בבתי החולים וכוללת ניתוחים משחזרים וכן רפואה אסתטית אשר מתקיימת בסדנאות וסיורים שיוזם האיגוד. על חלק זה של הכשרת המתמחים באיגוד, אחראים ד"ר רון עזריה, מזכיר האיגוד לכירורגיה פלסטית וד"ר תומר צור, רופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי הדסה.

בתמונה מימין לשמאל -ד"ר אהרון עמיר, ד"ר ליאת ליאת גולדשייד- זמירי, ד"ר תומר צור

כ –  80,000 טיפולים בשנה האחרונה

מנתוני האיגוד לכירורגיה פלסטית עולה כי תחום האסתטיקה הרפואית מבוקש על ידי הציבור והדרישה לטיפולים גוברת משנה לשנה. על פי נתוני האיגוד, בשנה האחרונה התבצעו בישראל כ –  80,000 טיפולים של מילוי חומצה היאלורונית מסוגים שונים בקרב גברים וגם בקרב נשים.

הטיפול באמצעות  חומצה היאלורונית מיועד לטשטוש קמטים קלים ועמוקים, תיקון  שקעים ואי סימטריות, הקניית נפח לאזורים שונים בפנים, מילוי צלקות אקנה. באמצעות שימוש בחומצה היאלורונית כחומר מילוי ניתן ליצור עצמות לחיים גבוהות יותר, להפוך שפתיים למלאות יותר ולהצעיר את מראה הפנים.

חלק מהמתמחים בכירורגיה פלסטית - בסיור בלומינרה

מסגרת ארגונית לכ – 300 הרופאים בכירורגיה פלסטית

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית המהווה חלק מההסתדרות הרפואית בישראל  הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ – 300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר. האיגוד מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ. כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית. 

האיגוד שם לו למטרה להגן על הציבור מפני אנשי מקצוע שלא מורשים לבצע טיפולי אסתטיקה רפואית ומנהל מאבק בלתי מתפשר לצד הכשרה מעשית ומקצועית של הרופאים המתמחים.

חברה ישראלית המייצאת ל- 30 מדינות בעולם

לומינרה דרם היא חלק מקבוצת חברות ישראליות בתחום הפארמה. החברה מתמחה במוצרים בתחום הרפואה האסתטית, ועוסקת בכל שלבי המוצר, ממחקר ופיתוח ועד ליצוא, שיווק ומכירות בלמעלה מ- 30 מדינות בעולם. לחברה קו מוצרים עשיר, הכולל: את ה'הרמוניקה', חומר אינובטיבי מצליח, שלפי דו"חות סוכנויות המידע העסקי הבינ"ל, הזניק את לומינרה דרם לצמרת 10 חברות האסתטיקה הרפואיות הגדולות והמובילות בעולם. ה'הרמוניקה' הוא למעשה חומר מילוי קמטים, המיוצר בטכנולוגיה של הנדסת חומרים, והוא היחיד עד כה בכל העולם, שמצליח לשלב בזריקה אחת גם חומצה היאלורונית וגם קלציום הידרוקסיאפטיט. 

ד"ר אהרון עמיר

ללומינרה דרם גם סדרה ארוכה של מוצרים גנריים באיכות גבוהה, העומדים בתקנים בינ"ל ונמצאים גם הם תחת ביקורות של משרד הבריאות הישראלי ורשויות בריאות ברחבי העולם, לומינרה דרם מרבה לעסוק במחקרים קליניים ובפיתוח מוצרים חדשניים, והיא נמצאת בתוך תהליך צמיחה מואץ.  

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)