אלקטרה מוצרי צריכה והמנכ"ל זאב קלימי מקדמים את ה-אקו-סיסטם היזמי
זאב קלימי, מנכ”ל אלקטרה, מסביר: “בשנת 2017 נשקיע משאבים רבים על מנת לאתר את היזמים, אותם אנשים יוצאי דופן בסטארט-אפ ניישן המחוללים שינויים בחברה עם הרעיונות שמתאימים לעולמות התוכן שלנו ונסייע להם להפוך את החזון למציאות. זאת באמצעות הענקת ידע, ניסיון, קשרים וכמובן בטה-סייט במפעל המזגנים הגדול והמתקדם מסוגו במזרח התיכון”.
זאב קלימי הוסיף ואמר: “כצעד ראשון ליישום המהלך, חברנו ל טאצ’ פור גוד, ארגון בינלאומי שמקדם ומסייע ליזמים שעושים שימוש יצירתי בטכנולוגיה על מנת לפתור סוגיות חברתיות וסביבתיות שונות. יחד, בכוונתנו להוביל תכנית ייחודית לסטארט-אפים נבחרים אשר ייהנו ממרחב עבודה בתל-אביב, ליווי אישי המותאם לצרכיהם, תמיכה מקהילת מנטורים ומומחי תוכן, חשיפה לאירועי קהילה וכן, גישה לרשת הבינלאומית של שותפנו אשר הינם מהמובילים בתחומם בעולם, בניהם ווירלפול, מידאה, פיליפס, היטאצ’י וליהבר”.
“מעבר לכך”, מסכם קלימי, “במהלך השנה הקרובה נשתף פעולה גם עם מוסדות אקדמאיים מתוך כוונה לסייע ולכוון את היזמים מהאקדמיה שנמצאים בתחילת דרכם על מנת שיקדמו חדשנות בתחומים הרלוונטיים לתכנית”.
ניר שמעוני, ממייסדי טאצ’ פור גוד, אמר כי “ההצטרפות של אלקטרה מוצרי צריכה מהווה חיזוק משמעותי עבור היזמים, עבור האקו-סיסטם הישראלי ועבורנו. זהו ביטוי של מגמה בינלאומית של חברות ותאגידים שבוחרים לקחת חלק בתוכניות בעלות שורת רווח כפולה – כלכלית וחברתית”.
בחודש אפריל צפוי לצאת לדרך המחזור הראשון של התוכנית שיימשך כחצי שנה. היקף ההשקעה של אלקטרה בתכנית החדשנות בשנת 2017 עדיין לא פורסם, אך הוא מוערך במאות אלפי שקלים.