פוסט: חברת הפינטק ChargeAfter, הראשונה להשיק את טכנולוגיית פריסת התשלומים של Visa

ממוצע זמן קריאה: 2

חברת הפינטק ChargeAfter, הראשונה להשיק את טכנולוגיית פריסת התשלומים של Visa

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

er הישראלית, שפיתחה טכנולוגיה מובילה לרכישת מוצרי צריכה באמצעות הלוואה מותאמת אישית במעמד העסקה, הכריזה על שיתוף פעולה עם אופציית פריסת התשלומים של Visa (Visa Installments)  ופלטפורמת ניהול התשלומים Cybersource.  זאת בנוסף להכרזה מלפני ארבעה חודשים על השקעותיה של Visa   בחברה.

Cybersource נהנית מנוכחות עולמית ביותר מ -190 מדינות ברחבי העולם בהן היכולות המודרניות ותובנות המסחר שלה נגישות. השת"פ החדש מאפשר כעת לצרכנים מימון-מותאם-לקוח (“Personalized Point of Sale Consumer Financing”) במעמד הרכישה.  

בנוסף, בתי עסק בארה"ב יכולים עכשיו להציע ללקוחותיהם חווית תשלום חדשה באמצעות כרטיס ה-Visa שיש להם כבר בארנק. לבעלי כרטיסי Visa המורשים להשתמש בשרות תהיה אפשרות לפרוס את סכום הרכישה הכולל שלהם לתשלומים יותר קטנים לאורך פרק זמן מוגדר. 

"COVID-19 ממשיך לשנות את עולם הקמעונאות ולהניע את הצרכנים לקניות מקוונות. בתי העסק מסתגלים למציאות החדשה של תשלומים מקוונים ומציעים אמצעי תשלום אלטרנטיביים ואפשרויות מימון משתלמות אשר יסייעו להם להשלים את הרכישות שלהם ולשלם בהמשך", אמר מידד שרון, מנכ"ל חברת ChargeAfter. "שיתוף הפעולה שלנו עם Visa הוא קפיצת מדרגה ענקית בהנגשת תשלומים מהירים, נוחים, נגישים ובטוחים לצרכנים בכל זמן ומקום – באופן מקוון או בחנות", אמר שרון.

כזכור בחודש פברואר השנה הודיעה Visa על שותפות עם ChargeAfter לפיה בן השאר הן שואפות לקדם את אופציית המימון הצרכני ולעזור לסוחרים לבצע עסקאות ולאשר למעלה מ 85% מבקשות המימון בזמן הרכישה.

"אנו שמחים להמשיך במומנטום של שיתוף הפעולה שלנו עם ChargeAfter ולהביא פתרונות חדשניים ללקוחותינו ברחבי העולם בכדי לעזור להם לעמוד בביקוש צרכני מוגבר לאפשרויות תשלום פשוטות וגמישות", אמר שחר פרידמן, מנכ"ל מרכז החדשנות של Visa, תל אביב. 

אודות ChargeAfter

הפלטפורמה של ChargeAfter הוקמה במטרה לעזור לכל הצרכנים לקבל גישה לאפשרויות מימון הוגנות ובנות-השגה מותאמות באופן אישי לצרכיהם הייחודיים.

סליקה לעסקים

ChargeAfter היא פלטפורמה טכנולוגית מובילה בשוק למימון בזמן הרכישה המחברת בין קמעונאים ומלווים להצעת אפשרויות מימון מותאמות אישית בנקודות מכירה ממספר מלווים בעת ביצוע התשלום. רשת המלווים הגלובלית ההולכת וגדלה, מאפשרת לבתי עסק לאשר עד 85% מן המבקשים הלוואה בזמן אמת, ובכך להגדיל את המכירות בעוד 45% נוספים.

הרשת של ChargeAfter מציעה למלווים אינטגרציה חלקה, המאפשרת להם להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם ולהתחרות על פעילות עסקית תוך התרחבות לשווקים קמעונאיים חדשים באמצעות התאמת מתן האשראי למימון של נקודות מכירה באינטרנט ובחנויות.

ChargeAfter היא מיזם בו השקיעו  קרנות הון סיכון מובילות ומשקיעים אסטרטגיים כגון PICO Venture Partners Visa, MUFG, , Propel Venture Partners, BBVA, Synchrony ו-Plug and Play VC.

ChargeAfter, אשר נוסדה ב-2017, מפעילה משרדים בסאניווייל, בניו יורק ובתל אביב, במטרה לתמוך בצורה טובה יותר בלקוחותיה ברחבי העולם.

.Visa Inc היא חברת התשלומים הדיגיטליים המובילה בעולם. המשימה שלנו היא לחבר את העולם באמצעות רשת התשלומים החדשנית, האמינה והמאובטחת ביותר – ולאפשר לאנשים פרטיים, עסקים וכלכלות לשגשג. רשת העיבוד הגלובלית המתקדמת שלנו, VisaNet, מאפשרת לבצע תשלומים באופן מאובטח ואמין סביב העולם ומסוגלת לטפל בלמעלה מ-65,000 הודעות עסקה בשנייה. התמקדותה הבלתי נלאית של החברה בחדשנות מהווה זרז עבור הצמיחה המהירה של המסחר המחובר באמצעות כל סוגי המכשירים ואת הכוח המניע מאחורי החלום של עתיד ללא מזומנים לכל אחד, בכל מקום. בעידן בו העולם עובר מן האנלוגי לדיגיטלי, ויזה משתמשת במותג, במוצרים, באנשים, ברשת ובגדול שלנו כדי לעצב מחדש את עתידו של המסחר. 

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)