פוסט: שמרת הזורע מציעה ריהוט מלא לדירה ב-19 אלף שקל

ממוצע זמן קריאה: 3

שמרת הזורע מציעה ריהוט מלא לדירה ב-19 אלף שקל

ממוצע זמן קריאה: 3 דקות

קבוצת ויסמן אחזקות משיקה את שמרת הזורע Collection Net - חנות רהיטים אינטרנטית

שמרת הזורע, רשת הרהיטים ועיצוב הבית ההוותיקה בישראל משיקה בימים אלו את חנות הרהיטים האינטרנטית הגדולה והמקיפה ביותר בישראל.

לצורך המכירה באינטרנט פותחה קולקציית רהיטים ייחודית ובלעדית תחת השם ‘שמרת הזורע Net Collection’ המאופיינת בעיצובים בקווים עכשוויים, בזמינות גבוהה ובמחירים אטרקטיבים. 

בשמרת הזורע מבטיחים ללקוח חוויית קניה מושלמת גם באתר האינטרנט וכל זאת מבלי לצאת מהבית: החנות המקוונת של שמרת הזורע מציגה את הרהיטים בצורה האופטימלית שלהם באמצעות תמונות איכותיות, סרטונים, הדמיות ועוד, כל אלה מופקים בסטודיו החדיש שהוקם במיוחד לצורך כך במרכז התעשייתי החדש של 'שמרת הזורע' בפארק בר-לב שבצפון שהשלמת איכלוסו נעשית בימים אלו. האתר מכיל מידע מקצועי של "טיפים שימושיים" המאפשרים ללקוחות להערך מראש לבחירת הרהיט המתאים ביותר עבורם.

מערכת ישיבה שמרת הזורע נט קולקשן - צילום סטודיו שמרת הזורע

לדברי אילון ויסמן, סמנכ"ל שמרת הזורע: "לאחר שחקרנו את מגמות השוק וצרכיו ולאחר שהבנו כי  תחום ריהוט הבית הוא מגזר בצמיחה במסחר המקוון בעולם, החלטנו להעניק לצרכן הישראלי את החוויה המושלמת והמקיפה ביותר בשוק הרהיטים הגדולים: ריהוט איכותי במחירים שאין להם מתחרים וחוויית קניה מושלמת הודות לצילומים הממחישים את יתרונותיו של הפריט המוצע למכירה"

עוד הוא מוסיף:" כבר עתה אנו עדים לרכישות מוגברות שנעשות בקרב אוכלוסיות שונות ובהן: סטודנטים, זוגות צעירים, בתי הארחה וצימרים, קלינקות ומשרדים ועוד. אנו נותנים להם מענה מושלם המשלב איכות המוצר, זמינות גבוה עיצוב עכשווי ומחיר ללא תחרות. מחישובים שעשינו אנו יכולים לומר בבטחון כי ניתן כיום לרהט דירה 4 חדרים בישראל בכ- 19,000 ש"ח בלבד, הריהוט כולל ארונות קיר, מערכת ישיבה, מזנון, מיטת ילדים, שולחן קפה, פינת אוכל, ועוד".

מחקרים רבים בעולם מראים כי קניות מקוונות של ריהוט ואביזרים לבית הפכו לאחרונה למגמה בולטת בתחום ה- eCommerce. צרכנים קונים ריהוט בתדירות גבוהה יותר ויותר בחנויות המקוונות ומגמה זו צפויה להתחזק בעתיד.

פריטי ריהוט גדולים כגון מיטות או ספות ממשיכים להירכש בנקודות מכירה פיזיות אך הם גם עוברים למכירה באונליין. יש הטוענים כי לקוחות מוקסמים מנוחות הרכישה דרך האונליין והאספקה המהירה, כך שצורת קניה זו של ריהוט הופכת לפופולרית יותר.

לרכישת הריהוט באינטרנט יש מאפיינים בולטים: צרכנים מעדיפים לרכוש בחנויות מקוונות שיש להן שואו-רום או נקודות מכירה פיזיות. הקניה תעשה בדרך כלל אצל חברות ידועות וקמעונאי-ריהוט שיש להם חנות אונליין. בסופו של דבר קמעונאי ריהוט יצטרכו לדעת לשלב בין העולמות ולהציע לצרכן את היתרונות שבכל אחד מהן.

בהתאם לכך את פריטי הריהוט של קולקציית 'שמרת הזורע נט קולקשן', ניתן יהיה לראות לא רק בחנות המקוונת אלא גם בנקודות נבחרות ברשת חנויות שמרת הזורע ברחבי הארץ.

בשמרת הזורע מבטיחים ללקוח חוויית קניה מושלמת גם באתר האינטרנט וכל זאת מנוחות מקום מושבו בביתו: החנות המקוונת של שמרת הזורע מציגה את הרהיטים בצורה האופטימלית שלהם באמצעות תמונות איכותיות, סרטונים, הדמיות ועוד, כל אלה מופקים בסטודיו החדיש שהוקם במיוחד לצורך כך במרכז התעשייתי החדש של 'שמרת הזורע' בפארק בר-לב שבצפון שהשלמת איכלוסו נעשית בימים אלו.

האתר מכיל מידע מקצועי של "טיפים שימושיים" המאפשרים ללקוחות להערך מראש לבחירת הרהיט המתאים ביותר עבורם.

קבוצת 'ויסמן אחזקות' היא קבוצת הריהוט מהמובילות בתחומה בישראל, שמאגדת את כל חברות הקבוצה ובהן: חברת ויסמן רהיטים, שמרת הזורע, רהיטי עין חרוד, רהיטי משכל, שמרת הזורע פרויקטים, ויסמן אינטרנשיונל וויסמן יבוא ושיווק רהיטים. חברת הרהיטים הגדולה בישראל.

ובתוך כך על מנת לספק את צורכיהן של כל החברות בקבוצת האחזקות הוחל בימים אחרונים באיכלוסו של המרכז התעשייתי החדש של 'ויסמן אחזקות' בפארק בר-לב שבצפון, שהוא הגדול ביותר בתחום הרהיטים בישראל. המרכז המשתרע על פני 7.700 מ"ר בנוי בשטח של 12 דונם יחל בפעילותו בשבועות הקרובים.  

שמרת הזורע נט קולקשן צילום סטודיו שמרת הזורע SABABA RED מיטת נוער

המרכז הלוגיסטי של 'ויסמן אחזקות' שהוקם בהשקעה של 10 מיליון דולר צפוי להעסיק 60 עבדים מקצועיים מהאזור. הללו מצטרפים ל- 150 עובדים הקבוצה, כך שבסופו של תהליך מספר המועסקים בויסמן אחזקות יעמוד על מעל  200 איש.

פעילויות החברות ב'ויסמן אחזקות' מועברות למרכז זה שבו תתקיים עבודת ניהול שרשרת אספקת הרהיטים לחברות השונות בקבוצה, על כל היבטיה: ייצור, ניהול צי המשאיות, ניהול המלאי, ההרכבה וכן ניהול צוות עובדים מקצועיים ונותני שירות שיבטיחו עמידה בדרישות של לקוחות הקבוצה בפרמטרים של איכות, שירות ולוח זמנים.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)