ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

הביוגרפיה של נתנאל סמריק

נתנאל סמריק הינו מוציא לאור. נתנאל סמריק מייסד הבית הבינלאומי ליציאה לאור, קונטנטו נאו – קונטנטו דה סמריק ומעניק שירותי יציאה לאור ליוצרים המבקשים לספר את סיפור הניצחון של חייהם. נתנאל סמריק פועל בתחום התקשורת מזה כ-30 שנה מצעירותו כמפיק, עורך, כתב ומגיש במערכת החדשות של גלי צה"ל, כתב ותרגם 7 ספרים שהאחרון שבהם "רוח לרווח. מסיפור להצלחה" מגולל את הדרך והשיטה שבה כל אחד יכול לספר את סיפור הניצחון של חייו – הרוח – ולחבר אליה את ו' החיבור ליצירת רווח: הכרה, חשיפה, קהילה תומכת ואף מכירות שבאחריות היוצר עצמו. נתנאל סמריק עומד בראש צוות של עורכים, כותבים, אנשי שיווק, עיצוב הפועלים בקונטנטו נאו לסייע ביציאה לאור ברחבי הגלובוס ביציאה לאור ב-12 שפות: עברית, אנגלית, ספרדית, ערבית ועד לסינית.

נתנאל סמריק

מה הסיפור שלך ?

כל אחד מאיתנו הינו יוצר שיש סיפור שהוא מבקש לספר ולהוציא אל האור. נתנאל סמריק עוטף את היוצר בסט של כלים המותאמים אישית לכל יוצר שמאפשרים לו יציאה לאור: אולפני הטלוויזיה של קונטנטו נאו, אנשי צוות מתחומי התקשורת, הכתיבה והעריכה והדרכות מקצועיות המשכללות את מיומנויות ההופעה במדיום הטלוויזיוני ועמידה על במה המשודרת או הכתובה, כך שניתן יהיה לספר את סיפורו בעקביות, באורך רוח ולחוות הצלחה.

הדרך המקצועית של נתנאל סמריק

נתנאל סֶמְרִיק נולד בשנת 1972  הוא סופר, עיתונאי, מוציא לאור, מגיש טלוויזיה, במאי ויוצר דוקומנטרי ישראלי.

גלי צהל

שימש כתב צבאי בגלי צה"ל. ערך את התוכנית "בוקר טוב ישראל" בהגשת גיא זהר ויעל דן. ערך את רצועת "נכון להבוקר" בהגשת רפי רשף ואילנה דיין. הגיש מהדורות חדשות, מבזקים ותוכניות אקטואליה.

טלוויזיה

ערך והגיש את התוכניות  "ישר ללב" (ערוץ 2 ); "היוצאים לאור", (ערוץ 10)
הפיק וערך את סרט סיקור הבחירות הראשון של יונית לוי בארצות הברית (קונטנטו עם חברת החדשות ערוץ 2); "ניו יורק עיר במלחמה" – בהגשת יעקב אילון על אסון מגדלי התאומים (ערוץ 2); "מי מפחד מצופית גרנט" בהגשת צופית גרנט (ערוץ 10) "שישי בגאון" בהגשת יהורם גאון (ערוץ 1) "תראו מי שמדבר" (ערוץ 10); סרט על אודות הצלם יצחק רבין עם סרטי 8 מילימטר (ערוץ 10) יצר סרטי ראיונות אישיים עם  דורון אלמוג, אילן בירן ואסא כשר.

הוצאה לאור

בשנת 2002 הוקמה הוצאת קונטנטו דה סמריק המתמקדת בהוצאה לאור של ספרים וכיום ממוקדת בהפקת ספרים עבור גופים בממשלת סין.
בשנת 2018 נרשמה במקביל הוצאת קונטנטו נאו המתמקדת גם בשיווק דיגיטאלי ובסרטים.
בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, אוניברסיטת ת"א.

ספריו

יהונתן בממלכת המחשבלונים, הוצאת קונטנטו דה סמריק, 2008 – תורגם לאנגלית, ערבית, סינית

ישר ללב, הוצאת קונטנטו דה סמריק, 2017

YOU ARE A BEST SELLER   הוצאת קונטנטו נאו, 2019

רוח לרווח .מסיפור להצלחה – הוצאת קונטנטו נאו