פוסט: יובל רוזיו מנכ"ל קבוצות רוזיו מציע דירות 2-3 חדרים בצפון הישן של תל אביב

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 2

יובל רוזיו מנכ"ל קבוצות רוזיו מציע דירות 2-3 חדרים בצפון הישן של תל אביב

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

כמה עולה דירת 3 חדרים ליד כיכר המדינה? על השאלה הזו השיב יובל רוזיו, מנכ"ל קבוצת רוזיו, כשהוא מציג את צמד בנייני היוקרה החדשים, בצפון הישן של תל אביב, שבכל אחד מהם 24 דירות מעוצבות, בנות 2-3 חדרים, עם מרפסות גדולות וחנייה פרטית בחניון תת-קרקעי. המחיר, – 3.19 מיליון שקל לדירת 3 חדרים ליד כיכר המדינה.

 

פרויקט הנדל"ן החדש של קבוצת רוזיו ברחוב בן סרוק בתל אביב מציע צמד בניינים חדשים ומעוצבים, באחד האזורים הנחשקים בעיר. בימים אלה, מסביר יובל רוזיו, מנכ"ל קבוצת רוזיו, כי החל שיווק הדירות במחירי השקה אטרקטיביים לשוק הנדל"ן התל אביבי – החל מ-3.19 מיליון שקל לדירת 3 חדרים ו-2.95 מיליון שקל לדירת 2 חדרים.

רחוב בן סרוק הוא פנינת נדל"ן שקטה ושלווה בפריים לוקיישן של תל אביב, סמוך לגימנסיה הרצליה, מתחם סומייל ורחובות אבן גבירול, ארלוזורוב וז'בוטינסקי. מדובר באחד האזורים הטרנדיים של העיר, עם מבחר עצום של מסעדות, בתי קפה, ברים, בתי אופנה, חנויות לייפסטייל ומגוון מוסדות ציבור ושירותים עירוניים.

בשנים הקרובות עתיד מתחם סומייל המתחדש להפוך ללב החדש של העיר בכלל והצפון הישן בפרט, ולהקפיץ את מחירי הנדל"ן באזור. המתחם עתיד להתחדש במספר מגדלי מגורים, מרכז מסחרי גדול, גינות ושטחים ירוקים, וכמובן – בקווי הרכבת הקלה העתידים לעבור בארלוזורוב.

מצרך נדיר – ביקוש אדיר

פרויקט בן סרוק הוא הפרויקט הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון, מסביר יובל רוזיו. רוכשי הדירות בפרויקט ייהנו מכל היתרונות של מגורים בבניין בוטיק בצפון הישן של העיר. "מחירי ההשקה שלנו משקפים מחיר טוב בהשוואה לפרויקטים אחרים בעיר", מסביר ליאור נבון, מנהל השיווק של קבוצת רוזיו. "מדובר בדירות שאין הרבה כמותן היום בתל אביב: דירות בוטיק חדשות בנות 2 ו-3 חדרים, עם מרפסת גדולה וחנייה, ביקוש אדיר לשכירות וצפי לעליית ערך".

המחיר: 3.19 מיליון, המסירה: בתוך 3 שנים

פרויקט בן סרוק הוא קומפלקס מגורים יוקרתי, מוקפד ומעוצב הכולל שני בניינים ו- 48 דירות בנות 2 ו-3 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים עם נוף מרהיב לעיר. במתחם גם חניון תת-קרקעי בן שלוש קומות, שישרת את הדיירים.

התכנון האדריכלי החדשני, החללים המעוצבים בקפידה, המפרט העשיר, מטבחי היוקרה של חברת אריטל, משטחי הדק במרפסות, ריצוף הטראצו בדירות, השילוב האידיאלי של אסתטיקה וסטייל והסטנדרטים הגבוהים של קבוצת רוזיו – כל אלה הופכים את פרויקט בן סרוק לחוויית מגורים אקסקלוסיבית בלב הצפון הקלאסי של תל אביב. כמו לגור בסוויטה של מלון בוטיק.

בימים אלה, כאמור, נמכרות הדירות במחירי פריסייל, ובתנאי תשלום אטרקטיביים במיוחד לרוכשים הראשונים. מחיר דירת 3 חדרים, עם מרפסת וחנייה – כ-3.19 מיליון שקל. עם תום תקופת הפריסייל, צפוי המחיר לעלות ב-5% לפחות. מקבוצת רוזיו נמסר, כי ניתן לרכוש גם דירה ללא חנייה בהוזלה משמעותית. מועד מסירת הדירות: בתוך כשלוש שנים.

מומחים באיתור הזדמנויות בלב תל אביב

קבוצת רוזיו פועלת בשוק הנדל"ן התל-אביבי כבר יותר מ-20 שנה, ומאחוריה עשרות פרויקטים יוקרתיים במרכז העיר, ביניהם: בן עטר 21, מוהליבר 29, יהודה הלוי 2, אחד העם 110 ועוד. הקבוצה מתמחה באיתור הזדמנויות בפריים לוקיישן של העיר, במיקומים שבהם צפויה עליית מחירים משמעותית בשנים בתוך שנים ספורות, כמו בפרויקט בן סרוק.

"אני מאמין שזוהי הזדמנות יוצאת דופן למי שיודע לקרוא את המפה ולזהות הזדמנויות", אומר נבון. "פרויקט בן סרוק מאפשר למשקיעים ולדיירים פוטנציאלים לרכוש דירה בצפון הישן, בלב לבה של תל אביב הקלאסית, וליהנות מעליית ערך בטווח של השנים הקרובות. אין עוד הזדמנויות כאלה בתל אביב, ולכן כבר עכשיו, עם תחילת השיווק, יש עניין רב סביב הפרויקט".

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)