פוסט: משכנתא לכל מטרה למרות סירוב בבנק

ממוצע זמן קריאה: 2

משכנתא לכל מטרה למרות סירוב בבנק

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

משכנתא לכל מטרה היא משכנתא שלוקחים על הבית הקיים שלכם (רק מי שיש לו כבר בית), כאשר המטרה היא בדרך כלל לסגור חובות שקיימים בעובר ושב או כל מיני הלוואות שהצטברו במשך השנים. המטרה של ההלוואה הזו היא ליצור מצב שבו יהיה רק תשלום אחד של המשכנתא ועם הכסף שמקבלים- יימחקו כל החובות, לכן זה נקרא גם משכנתא מוחקת.

מלאו פרטים בטופס וקבלו משכנתא למסורבים/משכנתא מוחקת ומשכנתא לכל מטרה גם אם קיבלתם סירוב מהבנק.       

הבעיות העיקריות עם משכנתא לכל מטרה:

בואו נעבור על דברים שיכולים להפריע בקבלת משכנתא לכל מטרה, נתחיל מהדברים הגדולים ונתקדם משם לקטנים יותר:

משכנתא מאושרת למסורבי בנקים

עד 50 אחוז משווי הבית:

כלומר ניתן לקחת משכנתא לכל מטרה או כיסוי חובות, רק אם המשכנתא שלכם היום היא פחות מ50 משווי הנכס. כלומר אם נניח הבית שלכם עולה 2 מיליון שקלים, וכיום יש לכם משכנתא של 600 אלף שקלים, אז לכאורה, ניתן לקחת עוד 400 אלף שקלים בתור משכנתא לכל מטרה לסגירת חובות ואז המשכנתא כולה יחד, תגיע ל1 מיליון שקלים, אשר מהווים 50 אחוז משווי הבית בדיוק.

אם עכשיו כבר יש לכם משכנתא שהיא בגובה של 50 אחוז משווי הבית או יותר מכך, זה למעשה חוסם את האפשרות לקחת משכנתא לכיסוי חובות. צריך לציין, הדברים האלו מתאימים למי שיש לו משכנתא נמוכה, בעיקר אלו שקנו את הדירה שלהם מזמן.

התנהלות משכנתא:

הדבר אולי הקריטי ביותר הוא לראות איך היו תשלומי המשכנתא הראשונה. כלומר לבדוק האם היו בעיות עם תשלומי המשכנתא הראשונה. בהנחה שלא היו בעיות עם תשלומי המשכנתא הראשונה, הבנקים ישמחו בדרך כלל לתת משכנתא נוספת כי זה מעיד על לקוח איכותי שעומד בתשלומים שלו.

לעומת זאת אם היו בעיות בהתנהלות משכנתא ראשונה, זה בדרך כלל אומר עליך שאתם בעייתיים, סביר להניח שבמצבים כאלו הבנקים לא ירצו לתת עוד משכנתאות. הדבר הכי בעייתי יכול להיות שקיימים פיגורים בהתנהלות המשכנתא.

התנהלות בעובר ושב:

אחד המשפטים שאני שומע הכי הרבה זה: "אני לוקח את הכסף כדי לסגור את כל החובות, אז ברור שהבנקים שלי נראים לא טוב, כלומר העובר ושב". אבל המציאות היא שאם העובר ושב שלכם לא נראה טוב ויש החזרים בחשבון ופיגורים בהלוואות, זה סיבה לפסילה במשכנתא.

אף בנק לא יאשר משכנתא לאנשים שהחשבון שלהם מתנהל כמו שצריך. לא משכנתא חדשה ולא משכנתא נוספת. חשוב מאוד לשים לב שבודקים היטב את התנהלות חשבון הבנק לפני שמגישים בקשת משכנתא נוספת או בכלל.

mortgage- משכנתא למסורבים - anews.co.il

הכנסות:

תראו בערך כולם מבינים שההכנסה צריכה להיות פי 3 מההחזר החודשי של המשכנתא. אז חשוב להבין שכאשר לוקחים משכנתא תוספת לסגירת חובות והלוואות, ההחזר החודשי עולה גם כן ולכן צריך לשים לב שההכנסות יהיו פי 3 מההחזר החודשי החדש.

החדשים שלנו

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע. החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

למעוניינים לפרסם מלאו את הטופס

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)