פוסט: מור קורן פסיכומטרי – קורס הפסיכומטרי הטוב ביותר

ממוצע זמן קריאה: 4

מור קורן פסיכומטרי – קורס הפסיכומטרי הטוב ביותר

ממוצע זמן קריאה: 4 דקות

קורס פסיכומטרי הפך למוצר מאד מבוקש, במיוחד בקרב תלמידים, חיילים משוחררים וסטודנטים המעוניינים לשפר את הציון כדי להגיע למשהו משמעותי ולפתוח דלת ללימודים גבוהים ולמקצועות נחשקים ומבוקשים. בדיקה שיזמנו הוכיחה כי לימודים אצל מור קורן פסיכומטרי הם ההשקעה הטובה ביותר בקרב אלפי סטודנטים שהתקבלו ללימודי רפואה, עריכת דין, הנדסה ומקצועות העתיד.

הבדיקה הוכיחה באופן חד משמעי כי בכיתות של מור קורן פסיכומטרי מספר תלמידים נמוך, חומרי לימוד ברמה גבוהה, ניתן יחס אישי וגם ניתן להיעזר בשעות תרגול מרובות עם מדריך צמוד.

כל אלה, על פי התוצאות, מוכיחות כי במור קורן פסיכומטרי מקבלים את מירב הכלים להצלחה בבחינה הפסיכומטרית. ולכן, אל תתפשרו ואל תקלו ראש בהחלטה היכן ללמוד כי להחלטה הזו השפעה מכרעת על עתידכם.

ההמלצה שלנו – בחנו בעצמכם מהם היתרונות של כל מכון. קורס פסיכומטרי אפקטיבי יאפשר לכם לקבל את הציון המיוחל, וייקח אתכם צעד אחד קדימה בדרך אל עתיד אקדמי מבטיח וקריירה משגשגת.

הקליקו כאן לקבלת הצעה לפסיכומטרי

החלטנו לבקר במספר בתי ספר ומכוני פסיכומטרי, על מנת לגלות היכן ניתן לקבל אצ הקורס הטוב ביותר. במהלך הביקורים בחנו מספר קריטריונים, כשהחשוב והמשמעותי מכולם היה הציון. בנוסף, שוחחנו עם קבוצות תלמידים ממכוני פסיכומטרי שונים, ונותרנו פעורי פה לנוכח הישגי התלמידים של בית הספר לפסיכומטרי של מור קורן.

על מנת לבדוק איזה בית ספר לפסיכומטרי מציע את הקורס הטוב ביותר בשוק, הצבנו מספר קריטריונים: מספר התלמידים בכיתה, היקף התרגול, רמת ההוראה, מחיר הקורס וכמובן – הציון שקיבלו התלמידים בבחינה. כדי לסקר בצורה אובייקטיבית את המצב בשטח, ערכנו ביקורי פתע במספר בתי ספר ומכוני פסיכומטרי, ושוחחנו עם התלמידים הלומדים בקורסים השונים ללא ידיעת צוות בית הספר. ביקשנו את מספרי הטלפון של התלמידים כדי לשוחח איתם לפני המבחן ואחריו. התוצאות הפתיעו גם אותנו.

אין עוררין על כך שקורס פסיכומטרי בעל מספר תלמידים נמוך יכול להיטיב עם מגוון סוגי אוכלוסיות. ככל שמספר התלמידים נמוך יותר, יכול צוות ההדרכה להעניק לתלמידים יותר יחס אישי, עזרה ותמיכה. בקריטריון מספר התלמידים בכיתה, ניצח באופן חד משמעי בית הספר לפסיכומטרי של מור קורן, הדוגל בשיטת "אחד על אחד". בקורסי הפסיכומטרי של מור קורן, לומדים בממוצע שמונה תלמידים, לעומת 20-40 תלמידים בשאר בתי הספר.

היקף התרגול היה דומה למדי במרבית בתי הספר ומכוני הפסיכומטרי. בכל אחד מהמכונים הסביר לנו הצוות, שאצלם נהנים התלמידים משעות התרגול המרובות ביותר, כמו גם מהתרגול העדכני והמקיף ביותר. על מנת לבחון את המצב בשטח, שאלנו מספר תלמידים לאחר קבלת ציון הפסיכומטרי, האם התרגול בקורס בו השתתפו היה דומה לשאלות שנשאלו בבחינה. גילינו להפתעתנו, כי בחלק גדול מהמכונים, קיים פער משמעותי בין רמת התרגילים שנלמדו לרמת השאלות בבחינה של המרכז הארצי לבחינות והערכה. תלמידים רבים עימם שוחחנו, סיפרו לנו כי קיבלו בסימולציות פנימיות של המכון בו למדו ציון 600, ואילו במבחן הפסיכומטרי הרשמי – קיבלו לתדהמתם ציון נמוך בהרבה. לעומת זאת, התלמידים בבית הספר לפסיכומטרי של מור קורן, תרגלו בכיתה  את החומר ברמה גבוהה יותר מזו של מבחני המרכז הארצי לבחינות והערכה, וציון הפסיכומטרי אותו קיבלו, היה גבוה בכ-30 עד 40 נקודות מממוצע הסימולציות הארצי. תלמידי בית הספר לפסיכומטרי של מור קורן עימם שוחחנו, שיבחו והיללו את שיטת הלימוד המעמיקה ואת היקף התרגולים. גם אנחנו מאמינים בביטוי "קשה באימונים – קל בקרב", לכן מצאנו שאת איכות והיקף התרגול הטובים ביותר, תוכלו למצוא בבית הספר לפסיכומטרי של מור קורן.

רמת ההוראה הייתה דומה יחסית ברוב בתי הספר ומכוני הפסיכומטרי אותם בדקנו, וכך גם המשוב אותו נתנו התלמידים בקורסים השונים. לפי המשאל שערכנו, המורים בבתי הספר לפסיכומטרי של יואל גבע וקידום הם בעלי הניסיון הרב ביותר. יחד עם זאת, חלק לא מבוטל מהתלמידים איתם שוחחנו, הדגישו שהיו מעדיפים מורה עם פחות שנות ניסיון בתמורה ליותר יחס אישי. בקטגוריית איכות המורה הטובה ביותר, ניצח בית הספר לפסיכומטרי של יואל גבע.

מחיר קורס פסיכומטרי נע בין 4500 ל-8,000 שקלים. הבדיקה שערכנו הוכיחה כי לא מומלץ להירשם דווקא לקורס הזול ביותר, ושכדאי להשקיע מחשבה ולבחור את הקורס בהתאם ליתרונות אותם מציע כל מכון. אנו ממליצים לכם להירשם לקורס שיקנה לכם את שעות התרגול המרובות ביותר, יאפשר לכם לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בכם והכי חשוב –  ידריך וינחה אתכם בדרך לקבלת הציון הגבוה ביותר. הלימודים בקורס פסיכומטרי אורכים כשלושה חודשים, לכן רצוי לבחור בקפידה ולא להתפתות להירשם לקורס הזול ביותר שלא בהכרח יציע לכם את התמורה הטובה ביותר למחיר. הופתענו לגלות  כי בחלק מהמקרים, המחירים אותם שילמו תלמידים הלומדים באותו מכון לא היו זהים, כך שמומלץ לבצע בדיקה יסודית טרם ההרשמה לקורס. מחיר הקורס הזול ביותר נמצא במכוני הפסיכומטרי של רשת אנקורי ו-EW.

הציון הסופי בבחינה הפסיכומטרית הוא הפרמטר החשוב ביותר בעינינו (ובעיני מרבית הניגשים למבחן). חיסכון זמני של כמה מאות שקלים לא בהכרח משתלם, שכן רישום לקורס נוסף עקב קבלת ציון נמוך בבחינה – יעלה לכם הרבה יותר. ממוצע הפסיכומטרי הארצי עומד כיום על כ-530, ובבדיקה שערכנו נמצא כי הציון הממוצע במרבית המכונים עומד על 545, כ- 15 נקודות בלבד מעל הציון הממוצע של תלמידים שניגשו לבחינה באופן עצמאי ללא קורס. ממוצע הציונים של תלמידי בית הספר יואל גבע היה כ-570, כ-50 נקודות מעל הממוצע הארצי. ממוצע הציונים הגבוה ביותר היה של תלמידי בית הספר של מור קורן, שציונם הממוצע עומד על 610. לכן, בקטגוריית הציון הגבוה ביותר ניצח בית הספר לפסיכומטרי של מור קורן.

החלטנו לשוחח עם מור קורן במטרה להבין כיצד מצליח בית ספר קטן יחסית, להביא את התלמידים שלו לציונים הגבוהים ביותר. "אני מקפיד על מספר היבטים חשובים שגורמים לתלמידים שלי להצליח. מספר תלמידים נמוך של כ-8 תלמידים בכיתה ושמירה על רמה אחידה של תלמידים, מאפשרים פתרון מספר רב יותר של תרגילים מאשר במכונים אחרים. אני מלמד בין 18 ל-20 תרגילים בכל נושא, ומקנה לתלמידים שיטות מוכחות לפתרון כל תרגיל תוך פחות מדקה. זאת בשונה ממכונים מתחרים בהם לומדים בכיתה כ-30 תלמידים, שמספיקים ללמוד שישה תרגילים בלבד בכל נושא. נוכחתי לדעת, כי תלמידים שמתרגלים בכיתה שישה תרגילים בלבד בכל נושא, לא יודעים לפתור תרגיל בפחות מדקה ולא מבינים למה. בנוסף, אני מקפיד שרמת החומר הלימודי בספרים, תהיה גבוהה במקצת מהרמה בה נבחנים התלמידים בבחינה של המרכז הארצי לבחינות והערכה. הקפדה על הכללים הללו, מקפיצה את הציון של התלמידים שלי ב-80 נקודות יותר מעל הממוצע הארצי".

הבדיקה שערכנו הוכיחה באופן חד משמעי:  מור קורן פסיכומטרי!  

החדשים שלנו

מור קורן פסיכומטרי – קורס הפסיכומטרי הטוב ביותר

מור קורן פסיכומטרי – קורס הפסיכומטרי הטוב ביותר

14 בינואר 2019 פסיכומטרי

קורס פסיכומטרי הפך למוצר מאד מבוקש, במיוחד בקרב תלמידים, חיילים משוחררים וסטודנטים המעוניינים לשפר את

קרא עוד >>>

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)