פוסט: לעצור את הרשלנות הפושעת בתחום הנדל"ן

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: < 1

לעצור את הרשלנות הפושעת בתחום הנדל"ן

ממוצע זמן קריאה: < 1 שניות

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר מידי תאונות עבודה, יותר מידי מקרים של רשלנות פושעת מצד המעסיקים וליותר מידי מקרים של אנשים שנפגעים או מתים במהלך העבודה. לצערינו הרב שום דבר משמעותי לא קורה והרשימה מתארכת. 

יוזמה חדשה של המוסד לבטיחות וגהות היא טיפה בים, במרחב בו שום דבר משמעותי לא נעשה!

ובכל זאת אנו תקווה כי הסרטון של המוסד לבטיחות וגהות יזיז משהו ויעורר את הממשלה לחוקק חוקים ולקבוע נהלים מחמירים כדי למנוע את האסון הבא.

הסרטון החדש של המוסד לבטיחות וגהות נועד להגביר את המודעות לאכיפת כללי הבטיחות באתרי הבנייה.

נציין כי המוסד לבטיחות וגהות עושה הדרכות כיצד להיות בטוחים בעבודה בעיקר בתחום הבניה, אבל המציאות המרה מוכיחה כי רשימת המתים והפצועים באתרי בנייה וכתוצאה מרשלנות במקומות העבודה הולכת ומתארכת.

מצאנו לנכון לפרסם את היוזמה ואת המהלך  ולו כדי לזעזע במעט את מובילי הדעה ואת המעסיקים בישראל.

בסרטון שלפניכם רואים את הקלות בה פועלי הבניין מקפחים את חייהם, לאחר שלא נאכפים כללי הבטיחות באתרי הבניה.

בסוף הסרטון ישנה הפניה למערכת "קו לחיים" של המוסד לבטיחות וגהות, שדרכה ניתן לדווח על מפגעי בטיחות באתרי הבנייה, כדי להרתיע קבלנים ויזמים אשר מזלזלים באופן עקבי בחיי אדם. 

 

אתר "קו החיים"  הושק לפני כשלושה שבועות  ועד כה הגיעו אליו כ – 50 פניות על ליקויים באתרי בניה. ממצאים עיקריים שעולים מהפניות הינן: פיגומים לא תקינים, חוסר במנהל עבודה באתר הבניה, חוסר שימוש בציוד מגן אישי. כתוצאה מדיווחים אלו הוצא צו בטיחות ראשון לקבלן על ידי מפקח העבודה, שדורש ממנו לטפל באופן מיידי בסכנה הבטיחותית ואוסר שימוש או עבודה בגורם ממנו נובעת סכנה זו.

אנו מזמינים אתכם להקליק על הלינק הבא ולהיחשף לעשרות רבות של סיפורים ואסונות כתוצאה מרשלנות פושעת.  נשמח אם גם אתם תיתנו יד ותשמיעו קולכם כדי למנוע את האסון הבא. 

הקליקו כאן: 

 

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)