פוסט: נסיעה בטוחה: מה צריך לדעת על ביטוח נסיעות אחרי הקורונה?

ממוצע זמן קריאה: 2

נסיעה בטוחה: מה צריך לדעת על ביטוח נסיעות אחרי הקורונה?

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

אם אתם מתכננים בקרוב לצאת לחופשה חלומית בחו"ל, בין כל ההכנות שיש לכם לקראת אותה חופשה, אל תשכחו את הדבר החשוב ביותר שיש לטפל בו והוא: ביטוח נסיעות לחו"ל. גם אם הדבר נשמע לכם טכני וגם אם הדבר נשמע לא באמת נחוץ, ביטוח מעין זה הוא ביטוח חשוב מאוד אשר יכול לחסוך לכל אדם לא מעט כסף וכאב ראש. 

לאחר שנתיים שבהן עונת התיירות ללא ספק ידעה לא מעט תהפוכות בשל מגפת הקורונה, הרי שניתן לראות בתקופה האחרונה כי תיירים בינלאומיים חוזרים לטייל שוב וזאת בשל ההקלה המשמעותית בהגבלות. אולם, על אף שהקורונה נרגעה, ביטוח נסיעות בכל נסיעה לחו"ל הוא עדיין דבר חשוב מאוד. לא מדובר על ביטוח יקר במיוחד ובשעת חירום הוא יכול לחסוך לכם לא מעט כסף.

בעוד שלפני מגפת הקורונה רכישת ביטוח נסיעות לפני נסיעה לחו"ל הייתה משימה די פשוטה וקלה, הרי שלאחר פרוץ המגיפה, כולם מבינים כי יש לדייק ברכישת ביטוח הנסיעות ואין לרכוש כל ביטוח מכל חברה באשר היא.

נסיעה בטוחה: מה צריך לדעת על ביטוח נסיעות אחרי הקורונה?

מה מכסה ביטוח מקיף קורונה?

חשוב מאוד לזכור כי מגפת הקורונה אמנם במגמת הצטמצמות, אך היא עדיין לא נעלמה לחלוטין מהעולם. מדי פעם מתגלים זנים חדשים של הנגיף ובהתאם לכך, ההנחיות משתנות. לכן, בבואכם לרכוש ביטוח נסיעות, כדאי מאוד שתרכשו כיסוי מקיף קורונה אשר מעניק מענה לתרחישים שונים כאשר התרחיש הבסיסי ביותר הוא האפשרות שהנוסע עלול להימצא חיובי לנגיף במהלך השהות שלו בחו"ל ובגין זאת נדרש להיכנס לבידוד. במקרה מעין זה הביטוח יאפשר להאריך את השהות שלו במלון טרם החזרה לישראל ואף לשנות את כרטיס הטיסה שלו בהתאם למועד החדש שבו הוא יכול לטוס.

מה תעשו אם חליתם בקורונה בחו"ל?

אם אתם נכנסים לבידוד בשל הידבקות בנגיף הקורונה או אם אתם זקוקים לשירותיו של רופא עליכם להפעיל את הביטוח ועל כן עליכם לדאוג מראש שהפנייה לחברת הביטוח בכדי להפעיל אותה תהיה נוחה ונגישה כמה שיותר. חשוב לוודא שהמענה מחברת הביטוח יהיה מהיר וכן שהתקשורת תהיה מול גורם מקצועי המנוסה באירועים דומים ומבין מי הספקים המקומיים שיכולים לטפל באירוע שלכם ויודע כמובן כיצד להפעיל אותם בצורה המהירה ביותר.

הזמנת ביטוח בזמן הזמנת הנסיעה – למה זה חשוב?

כדאי מאוד לרכוש את ביטוח הנסיעות כמה שיותר מוקדם. חשוב להבין שביטוח הנסיעות מכה אתכם מהרגע שרכשתם אותו ולא מרגע הטיסה, ועל כן אם תרכשו אותו לפני הטיסה, במקרים שבהם תבטלו את הטיסה מסיבות שונות כגון סיבות רפואיות שלכם או של אחד מבני המשפחה שלכם, הביטוח יסייע לכם בנשיאת העלות של הביטול. מעבר לכך, אם תרכשו ביטוח עם כיסוי מקיף קורונה תוכלו להפעיל את הביטוח גם במקרה של בדיקת קורונה חיובית שלכם לפני הטיסה.

אם אתם מתכננים חופשה חלומית בחו"ל ובחרתם את טולום כיעד הרלוונטי לחופשה המושלמת, אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל שמקיף גם מקרים של קורונה טרם אתם טסים.

החדשים שלנו

נסיעה בטוחה: מה צריך לדעת על ביטוח נסיעות אחרי הקורונה?

נסיעה בטוחה: מה צריך לדעת על ביטוח נסיעות אחרי הקורונה?

15 במאי 2022 טיסות, תיירות

אם אתם מתכננים בקרוב לצאת לחופשה חלומית בחו"ל, בין כל ההכנות שיש לכם לקראת אותה

קרא עוד >>>

השאירו תגובה למערכת

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)