פוסט: פנגו ועולם ביטוח רכב דיגיטלי

ממוצע זמן קריאה: 3

פנגו ועולם ביטוח רכב דיגיטלי

ממוצע זמן קריאה: 3 דקות

הקימה סוכנות ביטוח רכב דיגיטלית בשותפות עם מנורה מבטחים החזקות

כתבינו איתי סניור מדווח: שחקנית חדשה בענף ביטוח הרכב הדיגיטלי בישראל: פנגו חתמה עם מנורה מבטחים החזקות על הסכם להקמת סוכנות ביטוח דיגיטלית שתוחזק על ידי שני הגופים בחלקים שווים. פנגו החלה להציע ללקוחותיה אפשרות לרכוש ביטוח רכב, כאשר דרך האפליקציה שלה הלקוח יוכל להיכנס לאפליקציית סוכנות פנגו ביטוח לצורך קבלת הצעות ורכישת פוליסת ביטוח רכב. לקוחות פנגו יוכלו לרכוש תחילה ביטוח רכב של חברות הביטוח מנורה מבטחים ושומרה ובהמשך חברות ביטוח נוספות. לרגל השקת סוכנות הביטוח, מציעה פנגו ללקוחות שירכשו ביטוח רכב דרכה, הטבה של חניה לחצי שנה בחינם בכחול לבן (ללא חניונים) עד לסכום חצי שנתי מצטבר של 250 שקל.

שוק הביטוח בישראל עובר דיגיטציה ופנגו עתידה לתפוס חלק משמעותי במעבר לדיגיטל בייחוד בתחום ביטוחי הרכב שקורם עור וגידים בימים אלה. הכניסה של פנגו גם לעולמות הביטוח היא חלק מהאסטרטגיה של החברה לייצר ערך לנהגים לא רק בחניה אלא גם בעולמות הרכב והדרך, אותה היא מיישמת גם עם שירותים כמו נסיעות בכבישי אגרה ושירות הטסט והמוסכים "פנגו עד הבית".

נהגים שיתעניינו ברכישת ביטוח באמצעות סוכנות פנגו ביטוח, דרך אפליקציית פנגו, ימלאו שאלון דיגיטלי קצר כאשר בסופו של השאלון, תוצג ללקוח הצעת מחיר לרכישת פוליסה וככל שהלקוח יבקש לרכוש את הפוליסה וכמובן בכפוף לאישור של חברת הביטוח, תונפק לו פוליסת ביטוח. בכל שלב יוכל הלקוח לקבל מסוכנות הביטוח מענה אנושי מהיר לכל שאלה או דרישה. בעתיד תאפשר סוכנות פנגו ביטוח לנהל כל תהליך הנוגע לשירות הביטוח דרך האפליקציה, כולל הגשת תביעות ביטוח. 

היתרון ברכישת ביטוח באמצעות אפליקציית סוכנות פנגו ביטוח הוא זמינות גבוהה ותהליך פשוט ומהיר. תהליך רכישת הביטוח לא דורש מלקוחות פנגו לבצע כל התקנה נוספת ומספיק שיהיה לו את אפליקציית פנגו שנמצאת בשימוש בקרב כ-2 מיליון לקוחות בישראל.

שירות סוכנות פנגו ביטוח יעניק חוויית משתמש ייחודית של רכישת ביטוח. פנגו ומנורה, באמצעות סוכנות פנגו ביטוח, יאפשרו תהליך טכנולוגי ודיגיטלי מלא של ביטוח הרכב, צורך שנהגים רבים מעוניינים בו. המוצר שמביאה סוכנות פנגו ביטוח לשוק הוא ייחודי, מאחר ובאפליקציות רבות ניתן רק לקבל הצעת מחיר, באחרות ניתן לבצע הפקת פוליסה חלקית ולהשלים פרטים טלפונית, ובאחרות לא קיימות אפשרויות ניהול פוליסה לאחר הרכישה. היתרון של סוכנות פנגו ביטוח הוא פתרון כולל ושלם לביטוח הרכב הדיגיטלי והיכולת לנהל את התשלומים והוצאות הרכב במקום אחד תחת המטרייה של אפליקציית פנגו.

ההחלטה של פנגו להיכנס גם לעולם הביטוח נובעת מהאסטרטגיה שהתוותה לעצמה – מתן פתרון כולל לנהגים בכל העולמות הסובבים רכב: חניה, רכב ודרך. פנגו שוקדת על בניית סל שירותים דיגיטלי שיספק מענה שלם לנהג הישראלי. בתחילת השנה הכריזה פנגו גם על כניסה לעולם השירות לרכב כשהשיקה את שירות "פנגו עד הבית" המציע איסוף והחזרה של הרכב פעמיים בשנה: פעם אחת לטיפול שנתי ופעם נוספת לטסט. הקמת סוכנות פנגו ביטוח תשלים עבור לקוח פנגו סל מוצרים מלא בעולמות החניה, הרכב והדרך: החל מתשלום על חניה בכחול לבן ובחניונים, ניווט לחניה פנויה בחניונים באמצעות צייד החניה, שטיפת הרכב (שטיפומט), שירות חילוץ, תיקון פנצ'רים, תשלום על נסיעה בכבישי אגרה ועוד.

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו: "אנחנו, בשיתוף מנורה, מביאים היום ל-2 מיליון המשתמשים באפליקציה בשורה משמעותית, פתרון לרכישת פוליסות ביטוח רכב עם ערך מוסף של זמינות גבוהה ופלטפורמה דיגיטלית על גבי אפליקציית פנגו".

פנגו היא האפליקציה הפופולרית בישראל לשירותי חניה, רכב ודרך. לחברה כ-2 מיליון לקוחות מנויים המשתמשים בשירותיה באופן שוטף. פנגו הוקמה בשנת 2007 והחלה כשירות סלולרי לתשלום על חניה ומאוחר יותר השיקה גם אפליקציה לתשלום על חניה. בשנת 2018 נבחרה פנגו על ידי משרד הכלכלה הישראלי לאחת מבין 100 החברות החדשניות בישראל. בשנים האחרונות מרחיבה פנגו את שירותיה ומבססת את אחיזתה בעולמות הרכב והדרך עם שירותים כמו "פנגו עד הבית" – איסוף הרכב לטיפול ולטסט, תשלום על נסיעה בנתיב המהיר לתל אביב ובכביש 6 צפון ובקרוב בכבישי אגרה נוספים בישראל.

קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בעיקר בניהול עסקי ביטוח ופנסיה. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-185 מיליארד שקל, עם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ-23 מיליארד שקל. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל. מנורה מבטחים מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, מבטחים החדשה, המנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ- 120 מיליארד שקל והנה קבוצת ביטוח האלמנטרי בכלל וביטוחי הרכב בפרט, הגדולה בישראל. בשנות פעילותה, מאז שנת 1935, ביססה מנורה מבטחים שם של חברה אמינה, יציבה ויצירתית, המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ויעיל ותשואות מהגבוהות בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח, וזאת לאורך שנים.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)