פוסט: אריה גולדין – עובדות על מרצדס

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 3

אריה גולדין – עובדות על מרצדס

ממוצע זמן קריאה: 3 דקות

אריה גולדין - עובדות מעניינות על מותג הרכב מרצדס

במאמר זה אריה גולדין  מסביר על מותג הרכב מרצדס ומציג עובדות שאולי לא ידעתם. מוזמנים לקרוא ולהגיב.

יש הרבה עובדות מעניינות על מותג הרכב מרצדס שתוכלו להשתמש בהן כדי ללמוד עוד על החברה. עובדות אלו כוללות חלק מהדברים שהחברה עשתה במונחים של נושאים סביבתיים וספורט מוטורי.

אריה גולדין – מרצדס נקראה על שם אישה

מותג רכבי היוקרה הראשון שנקרא על שם אישה היה מרצדס. המכונית הזו הייתה תוצר של גבר אוסטרי בדיימלר.

אריה גולדין. מרצדס עובדות מעניינות.

מרצדס נקראה לכבודה של מריה דה לאס מרצדס, מריה הבתולה הספרדית. היא ידועה גם בתור גבירת הרחמים. היא מסמלת אהבה ללא תנאי, הגנה ואמפתיה.

מרצדס הוא שם ששימש במספר צורות אמנות, כולל אופרה ותוכנית הטלוויזיה Glee. הוא שימש גם בסרט המבוך של פאן. זהו שם פרטי נשי ספרדי נפוץ.

ישנן מספר עובדות מעניינות על מרצדס שניתן ללמוד. עובדות אלו כוללות כי הוא נקרא על שם אישה, יש לו כוכב תלת-קציני ברדיאטורים, וכי החברה מעסיקה עשרות אלפי נשים.

למרצדס-בנץ יש רקורד מעורב בנושאי איכות הסביבה

מרצדס בנץ הייתה במסע להטביע את חותמה בצורה הירוקה ביותר האפשרית, וההוכחה היא בפודינג. הם מקדימים בערך אחת עשרה שנים את מתחריהם האירופיים במחלקה הירוקה. היה תענוג לעשות איתם עסקים בעבר ובהווה, והעתיד נראה אפילו טוב יותר. בהקשר של תעשיית הרכב, זה דבר טוב. אז מה אנחנו יכולים לצפות מאנשים כמו מרצדס בנץ בשנים הקרובות?

האמור לעיל הוא בראש סדר העדיפויות של החברה ובהקשר של תעשייה משתנה, זה מובן מאליו שמרצדס בנץ צריכה לשחק את הקלפים שלה נכון כדי לשרוד. לשם כך, היא לקחה רמז מספקיה, ובעבר, לקחה יוזמה להפחית את פליטת ה-CO2, מה שבתורה יאפשר לה לבנות מוצר טוב יותר ושירות טוב יותר. זו הזמנה גבוהה, אבל כזו שהחברה הייתה מוכנה לבצע.

מרצדס-בנץ פעילה בשלוש קטגוריות ספורט מוטורי

מרצדס-בנץ הייתה מעורבת במספר פעילויות ספורט מוטורי במהלך 120 השנים האחרונות. מכוניות המירוץ המפורסמות ביותר שלה כוללות את חץ הכסף, ששלטו בפורמולה 1 בשנות ה-50. בשנות ה-90, מרצדס ומקלרן שיתפו פעולה כדי להתחרות באליפות ה-FIA GT. הם סיימו על הפודיום שנתיים ברציפות וזכו באליפות הקבוצות ב-1997.

מרצדס-בנץ פעילה בשלוש קטגוריות ספורט מוטורי: פורמולה 1, אינדיאנפוליס 500 ו-CART IndyCar Series. החברה היא גם אחת היצרניות העיקריות של מערכות הנעה אלטרנטיביות, כמו רכבים חשמליים עם תאי דלק וסוללות. כמה מהדגמים הנוכחיים והקודמים שלה זכו במספר פרסים.

מרצדס-בנץ החלה כיצרנית מכוניות נוסעים בשנת 1895 במנהיים, גרמניה. בשנת 1926, הוא התמזג עם Benz Patent-Motorwagen.

מרצדס בנץ מייצרת מכוניות שנבנו בעבודת יד

מרצדס בנץ הוא אחד ממותגי הרכב הידועים בעולם. הרכבים שלהם ידועים ביוקרה, בטיחות, אמינות ואמינות. מלבד היותם יצרנית מובילה של מכוניות יוקרתיות, הם מייצרים גם אוטובוסים, טנדרים ואופנועים.

בין דגמי המכוניות המובילים המיוצרים על ידי מרצדס הם GLS, 300SL, SLS, SL Class ו-C-Class. דגמים אלה מצוידים במגוון מאפיינים טכנולוגיים, כגון מערכות הנעה לכל הגלגלים 4MATIC, מושבים חשמליים ומכסה תא מטען הידראולי. יש להם גם תאורת LED מתכווננת ומסכי מגע.

לחברה היסטוריה ארוכה, החל משנת 1901. בסוף המאה ה-19, קארל בנץ המציא את Benz Patent Motorwagen. מאוחר יותר, דיימלר-בנץ נוסדה על ידי גוטליב דיימלר בשטוטגרט, גרמניה. מאוחר יותר הוא מיזג את החברה עם החברה שלו.

מרצדס בנץ משתמשת ברדיאטור חלת דבש

מרצדס בנץ משתמשת ברדיאטור חלת דבש כדי לקרר את המנועים שלה. זה היה אחד החידושים הראשונים בתעשיית הרכב. חידוש זה השפיע על מכוניות רבות כיום.

עד שנות ה-30 של המאה ה-20, לרוב המכוניות בייצור סדרתי היה עיצוב רדיאטור זהה. אלה היו בדרך כלל באורך 2" עד 3 אינץ'. היה מרווח בין הצינורות, מה שסיפק זרימת אוויר טובה. מאוורר מאחורי הרדיאטור היה גם יתרון.

בשנת 1900, וילהלם מייבאך המציא רדיאטור שהשתמש בעיצוב חלת דבש כדי לספק מערכת קירור כללית טובה יותר. הוא השתמש בשמונה אלף צינורות קטנים כדי ליצור רדיאטור בעל שטח חזית גדול יותר וזרימת אוויר רבה יותר.

מייבאך תכנן גם מערכת מים שאובים לקירור המנוע. רדיאטור חלת הדבש שלו היה שיפור גדול ביחס למערכת הצינורות החמים שהייתה בשימוש במכוניות קודמות. הרדיאטור הצליח להפחית בחצי את כמות המים הדרושה לקירור המנוע.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)