פוסט: אלון אהרונוב – טיפים לרכישת רכב יד שנייה

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 2

אלון אהרונוב – טיפים לרכישת רכב יד שנייה

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

רכישה של רכב יד שנייה/רכב משומש דורשת שורה של פעולות שיש, מסביר אלון אהרונוב, כדי להבטיח קנייה בטוחה וחכמה. קבלו טיפים חשובים. 

1. דע קצת על תמחור הרכב לפני שאתה קונה מכונית משומשת. סוחרי זיכיון שמוכרים מכוניות משומשות מוסיפים אחוז מסוים על הערך המקורי של המכונית המשומשת בשוק. למחיר הרכב המשומש בסוכנויות מתווספים גם סימון, מה שיעלה את המחיר.

2. הכירו את המרכיבים המשפיעים על מחירי המכוניות המשומשות. מחירי המכוניות המשומשות מושפעים מציוד אופציונלי המותקן או מהמיקום שבו אתה קונה את המכונית המשומשת. ישנם אזורים שיש להם ביקוש גבוה בשוק למכונית מסוימת. אם זה המקרה, ייתכן שתקבל עסקה טובה יותר אם אתה נוסע מחוץ לאזור המרכז כדי לחפש את המכונית שלך.

3. מצא את שווי השוק האמיתי של המכונית המשומשת ב-מחירון המוביל בשוק. היעזר במחירונים המתפרסמים באינטרנט. 

 4. מכוניות משומשות זולות יותר עשויות להימצא במכירות פומביות ממשלתיות. מכירות פומביות ממשלתיות מתרחשות מדי שנה וייתכן שתרצה לבדוק את רשימת הבדיקה של תוכנית המכירה הפומבית

5. בדוק באינטרנט. ישנם הרבה אתרי אינטרנט המספקים מדריכי מחירים על מכוניות משומשות וגם הנחיות למציאת המכונית המשומשת המתאימה לך. אתה יכול להשוות מחירים; בדוק את התכונות של המכונית המשומשת ואת המיקום שבו אתה יכול לקנות במחירים זולים יותר.

6. קבע אם יש לך עסקה הוגנת עם המחיר המוצע לך. הגורמים המשפיעים על מחירי המכוניות המשומשות כוללים גיל, ביקוש בשוק, מצב כולל, קילומטראז ', פגמים פנים וחוץ או אם המכונית שמורה היטב.

7. היזהרו מטריקים מסחריים. סוחרים רבים מתמקדים בהתנהגות הצרכנים בעת רכישת מכוניות משומשות. סוחרים יודעים שקונים לא ירכשו מכונית משומשת אלא אם כן הם מרגישים שמציעים להם מחיר נמוך מהמחיר המקורי. סוחרים נוטים להעלות את המחיר מהסכום האמיתי ולגרום לקונה להאמין שהם מציעים הנחה. מה שהקונה לא יודע הוא שהמחיר המוזל הוא למעשה המחיר המקורי של המכונית.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)