פוסט: אריה גולדין – מציג עובדות מעניינות על מותג השעונים רולקס

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 2

אריה גולדין – מציג עובדות מעניינות על מותג השעונים רולקס

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

עובדות מעניינות על מותג השעונים המוביל בעולם, מאת אריה גולדין

אריה גולדין חובב מותגים, שיווק ושעוני יד, מציג עובדות מעניינות ודברים שאולי לא ידעתכם על מותג שעוני היוקרה רולקס.

רולקס הוא מותג שעוני יוקרה איקוני שקיים כבר למעלה ממאה שנה. לרולקס מוניטין של איכות, דיוק ואמינות והוא נחשב לאחד ממותגי שעוני היוקרה הבולטים והחשובים בעולם. אין זה פלא שהשעונים שלו כל כך פופולריים. יש הרבה עובדות מעניינות על רולקס. במאמר זה, של אריה גולדין תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של החברה, החידושים והדרך בה היא מתנהלת.

שעון הרולקס הראשון יוצר בשנת 1905. החברה נוסדה על ידי הנס ווילסדורף ואלפרד דייויס שהיו שענים. השניים  החלו בהכנסת תנועות לנרתיקים עבור תכשיטנים. לאחר מכן עברו לז'נבה, שוויץ בשנת 1919. באותה שנה נרשמה גם החברה. השם "רולקס" נבחר בגלל שהוא נשמע יקר, וגם בגלל שהוא נשמע אונומטופי.

מייסדי החברה רצו שם קצר, קל להגייה ומשהו שייראה יפה על שעון. הם גם רצו שם שניתן לבטא בקלות בשפות שונות. עם זאת, הם מעולם לא החליטו על המשמעות המדויקת. השמועה הייתה שהשם בא ממילה צרפתית לשעון מעודן.

רולקס הפך למותג שעוני היוקרה הגדול בעולם, והוא זכה באמון הצרכנים. זהו מותג מובהק שידוע בחדשנות הטכנולוגית ובעמידותו. זהו גם שעון היד הראשון שקיבל את תעודת הכרונומטר "Class A". יש לו מגוון רחב של אוספים ושגרירים, כולל רוג'ר פדרר. למעשה, רולקס משלמת לרוג'ר פדרר 15 מיליון דולר בשנה עבור היותו פרזנטור.

יש עוד כמה סודות על רולקס. האחת היא שהחברה משתמשת ב-Chromalight, צבע זוהר מבית בעל כוח השהייה פי שניים מ-Luminova. סוד נוסף הוא שרולקס אינו נסחר בבורסה. המשמעות היא שהחברה נמצאת בבעלות קרן פרטית. הקרן אינה מוכרת מניות בחברה לציבור. הכנסתו הולכת לעבודותיו הטובות.

השם רולקס הוא שילוב של המילה הצרפתית Horlogerie exquise, שפירושה "שעון מעולה". חושבים שזה מקור השם. בנוסף חיפשו מייסדי החברה שם בלתי נשכח ומהדהד. המילה רולקס התאימה בצורה מושלמת.

קשה לשכפל את הלוגו של רולקס. זה סמל סימטרי שנחקק בשעה 12. זה נראה יפה במבט מהצד. זה יכול להיות מאוד קשה לזהות, אבל הוא מדויק ביותר. הסמל מגולף בזכוכית, כך שלא ניתן לראותו מהעין האנושית.

מלבד הלוגו הייחודי של רולקס, יש עוד כמה סודות על חברת השעונים. החברה מעסיקה 6,000 עובדים במפעליה. לוקח ארבע שעות להרכיב כל שעון רולקס. הם גם בודקים כל דגם בלחץ כדי לוודא שהוא עומד בסטנדרטים שלהם.

שעון Rolex Oyster הוצג בשנת 1927. הוא הוצג לשחיינית הבריטית מרסדס גליצה, שכבר שחתה בתעלת למאנש. היא הצליחה לענוד אותו סביב צווארה, והוא המשיך לעבוד בצורה מושלמת לאחר 10 שעות במים. השחייה משכה תשומת לב תקשורתית, ועזרה לבנות את המוניטין העולמי של רולקס.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)