פוסט: מסודרים יועצים פיננסיים: כך תגנו על העסק מפני אינפלציה

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 2

מסודרים יועצים פיננסיים: כך תגנו על העסק מפני אינפלציה

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

מסודרים יועצים פיננסיים: איך תגנו על העסק מפני אינפלציה?

חברת מסודרים יועצים פיננסיים המתמחה במתן פתרונות מקיפים בתחומי ליווי ואבחון עסקי, ליווי פיננסי, הבראת עסקים וייעוץ משכנתאות, מסבירה כיצד ניתןו להגן על העסק מפני אינפלציה. מסודרים יועצים פיננסיים מלווה עסקים בכל סדר גודל ובפריסה ארצית. 

בחודשים האחרונים אנו קוראים ושומעים שהריבית במשק עולה והאינפלציה בעקבותיה. במקום להיכנס ללחץ, יש מספר פעולות שיוכלו לעזור!
מכיוון שכל עסק מורכב מחלקים ופעילויות. מומלץ לבחון ולבדוק אותן למיצוי רווח מקסימלי, בין אם באופן עצמאי או בעזרת יועץ פיננסי.
☂️צעד ראשון שדורש שינוי הוא התמחור – כדי שעסק יישאר ריווחי ולא יגרמו הפסדים שנו את התמחור. לתקף את התמחור בבדיקת של המוצרים ולבדוק אם זה משתלם לעסק. לפעמים יש מוצרים או שירותים שכבעלי עסק צריך להיפרד מהם.
☂️שירות – עסק המספק שירות צריך לבחון את שעות העבודה והתמחור ולבדוק יעילות, ריוחיות וכדאיות כלכלית.
☂️בדקו איזה סוג הלוואות יש לכם ומה הריביות – ברמה העסקית וברמה האישית ובחנו האם להישאר באותה הלוואה או שתמחזרו אותה. במידה ולקחתם הלוואות צמודות מדד ומשכנתאות אז יש לכם גם את עליית המדד 4% ובנוסף עלות הריבית.
☂️תכנון מס מול רשויות – התנהלות כלכלית וחשבונאית נכונה מול הרשויות יכולה להביא לרווחה כלכלית וצמצום המיסים של לכן מומלץ להיעזר במומחים פיננסים ולחסוך כסף.
☂️עלות גיוס האשראי – חשוב לדעת זאת לצורך מימון פעילות עסקית, בחודשים האחרונים עלות הריבית עולה כי בנק ישראל קבע וכתוצאה מכך גם הריבית עולה.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)