פוסט: הקמת עסק בתחום המזון

ממוצע זמן קריאה: 2

הקמת עסק בתחום המזון

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

כולנו אוהבים אוכל, אך יש לא מעט מאיתנו שלוקחים את האהבה הזו שלב אחד קדימה ומחליטים שהם פותחים עסק בתחום המזון. לצערנו, לא מעט מהאנשים שעוקבים אחרי החלום שלהם לא באמת יודעים איך עושים את זה נכון ומהם הדברים שחשוב לשים עליהם את הדגש במהלך הדרך, מה שמוביל בעלי עסקים רבים לסגור את העסק לאחר תקופה קצרה במיוחד. אם גם אתם רוצים לעקוב אחרי החלום ולפתוח עסק משלכם בתחום המזון אבל אתם רוצים לעשות זאת בדרך הטובה והיעילה ביותר- אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. 

עוד לפני שאתם מתחילים- וודאו שחשבתם על הכל

יש המון שאלות שאתם צריכים לחשוב עליהם לפני שאתם פותחים עסק בתחום המזון- איפה אני רוצה להקים את העסק שלי? איזה סוג של מזון אני רוצה להגיש? איטלקי? אסיאתי? המבורגרים? האם אני רוצה להגיש אלכוהול בעסק שלי? האם אני רוצה שהוא יהיה פתוח בשבת? האם אני רוצה להקים דוכן אוכל? מסעדה של ממש? כדאי שיהיה לכם תשובות לכל השאלות האלה ולשאלות חשובות אחרות לפני שאתם יוצאים לדרך. 

רשמו לעצמכם את כל המוצרים שתזדקקו להם

לעיתים אפשר לחשוב שעסקי מזון הם די פשוטים, מה בסך הכל יש שם? מטבח, מחסן וזה הכל, לא? לא מעט אנשים שמעוניינים לפתוח עסק בתחום המזון טועים לחשוב שהמוצרים הנדרשים הם רק מה שהלקוחות רואים או מה שקיים במטבח. כל עסק בתחום המזון זקוק לעשרות מוצרים ייעודיים שבלעדיהם יהיה לו קשה להחזיק מעמד כמו חדרי קירור, מערכת ניקוז וניקוי מתקדמת, עמדה ייעודית לניקוי הכלים ועוד. על מנת לוודא שחשבתם על הכל אנחנו מציעים לכם לבצע סיור בעסק אחר ולראות עם אלו מוצרים הם עובדים. דרך נוספת לבדוק את כל מה שצריך היא לשאול בעל עסק שאתם מכירים ולהיעזר בניסיון שלו. 

מקימים עסק – וודאו שאתם יכולים לעמוד בתשלומים

עם כל הכבוד לחלומות שלנו – צריך לוודא שאנחנו יכולים להגשים אותם. לא מעט בעלי עסקים בעולם המזון נכנסים לתחום בעקבות חלום גדול ורצון לעשות טוב, אך בסוף נפלטים ממנו כי הם פשוט לא עומדים בתשלומים הרבים שהעסק דורש. על מנת להימנע מכך אנו ממליצים לכם לשבת עם איש מקצוע, רואה חשבון או הבנקאי שלכם, ולבצע הערכה של הסכומים שתצטרכו לשלם על מנת להקים את העסק. נסו לחשוב מה תהיה ההכנסה המשוערת שלכם על מנת להגיע לתוצאה הריאלית ביותר. 

הכירו את הבירוקרטיה היטב

בדרך לפתיחת העסק שלכם תצטרכו להתמודד עם לא מעט בירוקרטיה, החל ממפה מצבית שתדגים היכן יעמוד העסק שלכם, דרך תרשים סביבת העסק, תשלום אגרה והחזקה באישור בה ועד אישורים הנוגעים למזון עצמו כמו תעודת כשרות או אישור ממכר אלכוהול. השקיעו זמן במחקר ותראו מהם ההליכים הבירוקרטים שעליכם לבצע על מנת להגיע אליהם הכי מוכנים שאפשר. 

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)