פוסט: קוסטורו משיקה חבילות פרסום מיוחדות לפרסום ושיווק בחו"ל

ממוצע זמן קריאה: < 1

קוסטורו משיקה חבילות פרסום מיוחדות לפרסום ושיווק בחו"ל

ממוצע זמן קריאה: < 1 שניות

קוסטורו, חברת הפרסום והמדיה הבינלאומית (Costoro) משיקה שירות ייחודי למינוף פעילות הדיגיטל והחשיפה לחברות ישראליות ובינלאומיות המעוניינות לפרסם ולקדם תכנים באירופה ובארצות הברית.

בימים אלה ערכו המומחים של קוסטורו מחקר מיוחד ממענו עלו תובנות מעניינות בכל הנוגע לעולמות הפרסום והשיווק.

לפי קוסטורו, רוב אנשי השיווק מרכזים את מירב מאמציהם כדי להבין את תחום ה- Ecommerce  אך מדובר בזירה מורכבת שנמצאת במגמת צמיחה. להערכת החברה זירה זו לא רק שהיא מתפתחת וגדלה אלא היא מביאה לפריחתן של חברות טכנולוגיות רבות בעלות שירותים תומכים ואינספור פיתוחים לענף.

בקוסטורו מסבירים כי קיימות שתי אסכולות – הראשונה מדברת על כך שאמזון \ אליבאבא הן הבסיס הנכון לקיום שוק המכירות ומכאן שגם המודלים העסקיים הנשענים על השתיים יכולים להתקיים לאורך זמן בעיקר ככל שמדובר בהוצאות אפקטיביות על שיווק.

האסכולה השנייה טוענת שהפלטפורמות הפרטיות (אתרים פרטיים) נכונות יותר אף על פי שקיימת מורכבות שיווקית, בניית מותג, ביסוס אמינות וכו' גם אם האתרים נכנסו למודל פעולה מבוסס רשת שותפים \ רשת פרפורמנס.

עקרונית, ירידה מתמשכת ביכולת לייצר מרווח משמעותי בעסקי איקומרס היא למעשה שנה קריטית ל- POC של עסקי Ecommerce. חוסר אמון בחברות צומחות ללא יכולת של האחרונות לעבור לרווחיות תביא למעשה לחזרה למודלים קלאסיים מבוססי רווח על חשבון מודלים מבוססי צמיחה. מכאן נראה שהאסכולה הראשונה צודקת יותר ומוכחת, לפחות ברמת המודל העסקי.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)