פוסט: רשת מאוזנר הגישה בקשה לפירוק מרצון

ממוצע זמן קריאה: 2

רשת מאוזנר הגישה בקשה לפירוק מרצון

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

רשת האופנה הוותיקה Mausner  הפסיקה את פעילותה ופנתה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה לפירוק כדי לעמוד בתשלומים לעובדיה. החברה טבתשלומים לעובדיה. החברה טוענת הבקשה לפירוק מרצון תאפשר לעובדי הרשת לקבל תשלומים מהביטוח הלאומי עברו שכר עבודה ועבור הזכויות הסוציאליות.  וענת הבקשה לפירוק מרצון תאפשר לעובדי הרשת לקבל תשלומים מהביטוח הלאומי עברו שכר עבודה ועבור הזכויות הסוציאליות.  

הטלטלה בשוק האופנה הישראלי נמשכת ועוד חברה הגישה הבוקר לבית המשפט בקשה לפירוק. חברת: י.מ.ר קום המפעילה את רשת האופנה  Mausner  (מאוזנר), שנוהלה על ידי יהושע מאוזנר ופעלה בתחום אופנת העילית לנשים, הפסיקה את פעילותה והגישה בקשה לפירוק בזו הלשון – "נכון לעת הזאת, הרשת הפסיקה את פעילותה והלכה למעשה החברה הגיעה לסוף דרכה העסקית ומשכך יש להורות על פירוקה".

בית המשפט

הבקשה של מאוזנר לפירוק מרצון, שהפסידה אשתקד למעלה מ-4 מיליון שקלים, היא פרק נוסף במצוקה הגדולה של חברות ישראליות בתחום האופנה והן מתחברות לפשיטות הרגל והקפאות ההליכים שעברו חברו כמו הוניגמן, רשת יפו תל אביב, מיש מיש, סליו ועוד.

מניתוח דוחות החברה, שצורפו לבקשת הפירוק שהוגשה באמצעות עו"ד אהוד גינדס ממשרד עו"ד גולדבלט-גינדס-יריב ושות',נטען כי אשתקד סיימה החברה בהפסדים של כ-4.3 מיליון שקלים ומגמה זו נמשכה גם בשנה הנוכחית 2018. עוד ציינה החברה כי במהלך השנה שעברה היא צברה הפסדים כבדים והוצמדה לה הערת "עסק חי".

עוד נטען כי בעלי המניות השקיעו במאוזנר מיליוני שקלים ובכלל זה סכומים ניכרים בתקופה האחרונה בניסיון לייצב החברה, אך נראה כי ניסיונות והשקעות אלו ירדו לטימיון. הרשת נימקה את מצבה הכלכלי בכך שהיא "התקשתה לעמוד בתחרות וצברה הפסדים". "החברה ניהלה רשת חנויות והתאפיינה בכך שרוב מוצריה נתפרו בארץ. בשנים האחרונות התקשתה החברה לעמוד בתחרות הענפית הגוברת, הכנסותיה פחתו, הונה נשחק והיא צברה הפסדים. גם מאמצי בעלי החברה לייצב את החברה באמצעות תהליך התייעלות תפעולית ועריכת מבצעי מכירות לא הועילו".

המשבר של מאוזנר משקף מצוקה כבדה בשוק האופנה הישראלי המתמודד עם רכישות באינטרנט הפטורות ממס. חברות אופנה רבות התלוננו בשנה האחרונה כי הן מופלות לרעה בשל כך אל מול ספקים מחו"ל.

Mausner, , מציינת באתר החברה כי היא "אחת מחברות האופנה המובילות לנשים בישראל, המנוהלת על-ידי מייסדיה בני הזוג רבקה ויהושע מאוזנר. החברה הוקמה בשנת 1975 ומאז סללה את דרכה ללבן של נשות עסקים ונשים מצליחות בתחומן, וצמחה להיות רשת אופנה ענפה".

במשך השנים הקפידה mausner לבחור פרזנטוריות שהינן נשים אמיתיות, חזקות, המייצגות חוסן, אמביציוזיות ועמידה ביעדים אישיים. האחרונה שבהן היא לוסי אהריש, עיתונאית ושחקנית ערבייה ישראלית שמייצגת עוצמה וכוח נשית והצטלמה לקטלוג חורף 2016 לצידה של סמנכ"לית השיווק של הרשת, יסמין מאוזנר קוטליצקי.

באתר החברה צוין כי הרשת מונה כ-13 סניפים, הפרוסים בערים שונות ברחבי הארץ ושהחברה מתאפיינת בייצור שרובו כחול-לבן.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)