פוסט: קבוצת ניאופרם ואינטליקנה יקימו מיזם משותף לשיווק ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי

ממוצע זמן קריאה: 2

קבוצת ניאופרם ואינטליקנה יקימו מיזם משותף לשיווק ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

אינטליקנה (ת"א: אנטל), העוסקת בתחום הקנאביס הרפואי אשר פועלת במקטעים שונים, ביניהם, ריבוי, גידול, מחקר ופיתוח וכן מקדמת פעילות גלובלית בתחום הקנאביס הרפואי מודיעה כי המיזם שיוקם יכלול שיתוף פעולה בין אינטליקנה, תאגיד מקבוצת ניאופרם ומר בוריס מירקין. הפעילות המשותפת תכלול שיווק ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי שיסופקו גם על ידי אינטליקנה, באמצעות בית מסחר ובית מרקחת שברשות ניאופרם. כמו כן, תפתחנה החברות אפליקציה להזמנות Online לאספקת קנאביס רפואי ישירות למטופלים.

קבוצת ניאופרם, הנה אחת החברות המובילות, הצומחות והוותיקות במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים, ועוסקת, בין היתר, במחקר, פיתוח, ייצור, שיווק, מכירה והפצה של מגוון מוצרים ושירותים בתחום הבריאות  בישראל ובעשרות מדינות ברחבי העולם.

במסגרת ההסכם, תמכור אינטליקנה תוצרת קנאביס רפואי מתוצרתה למיזם על פי תנאים וכמויות שנקבעו בהסכם. פרומידקו תספק לשותפות עם אינטליקנה את השירותים הנדרשים באמצעות בית המסחר ובית המרקחת, על פי התנאים וההגבלות שנקבעו בהסכם.

עם אישור האסיפה הכללית של אינטליקנה וקבלת האישורים הנדרשים, תקצה אינטליקנה לניאופרם, 5 מיליון אופציות לתקופה של 3 חודשים למימוש ל-5 מיליון מניות אינטליקנה. מחיר המימוש ייקבע לפי המחיר הממוצע של מניית אינטליקנה בבורסה לני"ע בתל אביב (לפי שער ממוצע משוקלל יומי) ב-30 ימי המסחר שקדמו ליום חתימת מזכר ההבנות ובכפוף לאישורים הרלוונטיים. קבלת הרישיון להפעלת בית המסחר לצורך פעילות בתחום הקנאביס, הנה תנאי מתלה ליישום הסכם אינטליקנה.

המיזם ימנף את מערך ההפצה הרחב והמנוסה של פרומדיקו מקבוצת ניאופרם, ואת ניסיונה בהפעלת בתי מרקחת ובתי מסחר ומצד שני את זני הקנאביס הייחודיים של אינטליקנה, אותם היא מגדלת באחד המתקנים החדישים והמתוחכמים בארץ. לצורך מימוש המיזם יקימו הצדדים שותפות מוגבלת, אשר האחזקות בה תהיינה: אינטליקנה – 37%, ניאופרם – 37%, בוריס מירקין – 25%, השותף הכללי של השותפות – 1%. האחזקות בשותף הכללי תהיינה: אינטליקנה – 37.5%, ניאופרם – 37.5%, בוריס מירקין – 25%. כמו כן, המיזם ימנף את הידע הרב, הניסיון, היכולות והתמחויות השונות של שתי החברות על מנת להוות שחקן משמעותי בשוק הקנאביס הרפואי בישראל.

אינטליקנה, ניאופרם ומירקין יפנו את כל ההזדמנויות העסקיות בתחום ובהיקף הפעילות של המיזם שתגענה אליהם, על פי ההסכם, לשותפות. בוריס מירקין, שימונה למנכ"ל השותפות, הינו מנהל בכיר עם ניסיון עשיר בשווקים בינלאומיים. במהלך עבודתו המקצועית היה אחראי על מכירות וצוותים בהיקף כ-1 מיליארד דולר במדינות שונות וכיהן בתפקיד נשיא אי סי איי טלקום ברה"מ.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)