פוסט: איתי סניור – רופאים בוורוד לרגל חודש המודעות לסרטן השד

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: < 1

איתי סניור – רופאים בוורוד לרגל חודש המודעות לסרטן השד

ממוצע זמן קריאה: < 1 שניות

רופאים בוורוד, כתבתו של איתי סניור

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, המצוין בחודש אוקטובר, התכנסו מכל רחבי הארץ, רופאות ורופאים מומחים לכירורגיה פלסטית ומנהלי מחלקות העוסקים בשיחזור שד, לצילום משותף בחלוקים ורודים ביוזמת האיגוד לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית. חלק מהרופאות והרופאים ילבשו את החלוק הוורוד במשך כל החודש במהלך עבודתם במחלקות לכירורגיה פלסטית בבתי החולים. עבור נשים המתמודדות עם סרטן השד, ניתוח פלסטי לשיחזור השד, הוא שלב דרמטי, המשפיע על תהליך ההחלמה ודימוי הגוף. מנתוני האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית עולה כי מדי שנה מתבצעים בישראל כ – 1,000 ניתוחים לשיחזור השד מסוגים שונים, חלק מהשיחזורים כוללים הכנסת מישתל שד תותב.

רופאים בוורוד - האיגוד לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית .צילום - ישראל הדרי, סגנון והפקה - נאוה עינבר

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית הסביר כי: "מקובל לחשוב שמומחים לכירורגיה פלסטית עוסקים רק בניתוחי יופי, אך חשוב לדעת כי חברי האיגוד מובילים בישראל את הניתוחים החיוניים לשיחזור השד לנשים שהתמודדו עם סרטן השד התורמים משמעותית לאיכות חיים טובה יותר".

החלוקים הוכנו במיוחד לרגל חודש המודעות, על ידי חברת טופ-וור (TopWear), המתמחה בליסינג ומכירה של ביגוד מקצועי לצוותים רפואיים והצילומים נערכו בחדר הניתוח של המרכז הרפואי שי מדיקל ברמת גן. בישראל נמצא הניתוח לשיחזור השד, בסל הבריאות הממלכתי, למבוטחות כל קופות החולים וניתן לקרוא אודותיו באתר משרד הבריאות.  

צילום: ישראל הדרי. סגנון והפקה: נאוה עינבר.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)