פוסט: אמות רוכשת 50% מקניון קריית אונו

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 2

אמות רוכשת 50% מקניון קריית אונו

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

אמות רוכשת 50% מקניון קריית אונו מנכסים ובניין תמורת כ-545 מיליון ₪; לאחר השלמת העסקה תחזיק אמות במלוא הזכויות בנכס

אמות הודיעה כי ביום ה-18 לספטמבר 2019 אישר דירקטוריון החברה באופן עקרוני את התקשרות החברה בעסקה עם נכסים ובניין לרכישת מלוא זכויותיה בנכס תמורת 545 מיליון ש"ח. עם ובכפוף להשלמת העיסקה תגדל אחזקת אמות בקניון לכדי בעלות מלאה.

הקומפלקס כולל קניון בהיקף של כ-23 אלף מ"ר ומעליהם שני מגדלי משרדים בשטח של כ- 19 אלף מ"ר, הבנויים מעל חניון מקורה בשטח של כ- 70 אלף מ"ר המכיל כ- 1,480 מקומות חניה. 

שטחי המסחר מושכרים לקשת רחבה של שוכרים מגוונים מתחומי האופנה, הפנאי והמזון, ביניהם חנויות עוגן. שטחי המשרדים מושכרים לקופות חולים (מכבי, כללית ומאוחדת), קליניקות פרטיות של רופאים, הקריה האקדמית קריית אונו ולמגוון בעלי מקצועות חופשיים נוספים.

שיעור התפוסה בנכס הינו קבוע ויציב ועומד על כ-96% והחברה מעריכה כי ה-NOI החזוי בתפוסה מלאה הינו כ-68 מיליון ש"ח לשנה.  

כמו כן, החברה דיווחה אתמול (ד') כי השלימה בהצלחה רבה את השלב המוסדי בהרחבת אג"ח סדרה ו' במסגרתו גייסה סך של כ-600 מיליון ש"ח בריבית אפקטיבית של 0.92%.  מח"מ אג"ח סדרה ו' עומד על כ-8 שנים. 

אבי מוסלר, מנכ"ל אמות, מסר: "אני שמח על הגדלת חלקנו בקניון קריית אונו שהינו נכס חזק עם ביקושים יציבים ותפוסות גבוהות, המושכר לשוכרים איכותיים ומאופיין בפדיונות טובים. מדובר בנכס שאנו מנהלים למעלה מעשר שנים ומכירים את יתרונותיו ואת האפשרויות הגלומות בו. אנו רואים את המשך הפוטנציאל הגלום בנכס לאור מיקומו המרכזי באזור הנהנה בשנים האחרונות, ובשנה האחרונה בפרט, מהתחלות בניה מאסיביות של התחדשות עירונית ופרויקטים למגורים. כמו כן, הקומפלקס כולל כ-19 אלף מ"ר שטחי משרדים המושכרים בין היתר לשלוש קופות החולים המובילות אשר תורמים לתנועה ניכרת של מבקרים בקניון. נמשיך לפעול להרחבת וביסוס פורטפוליו הנכסים שלנו, הן באמצעות השבחת הנכסים שבבעלותנו, באמצעות רכישת נכסים איכותיים נוספים וכן באמצעות ייזום ובניית פרויקטים חדשים."

 

אודות אמות

אמות מקבוצת אלוני חץ (56%) פועלת בשוק הישראלי מעל 50 שנה והינה אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות והמובילות בישראל. אמות מחזיקה 103 נכסים מניבים בישראל בשטח כולל של 1.4 מיליון מ"ר (מתוכם כ- 552,000 מ"ר חניות) ומספר חטיבות קרקע המיועדות לפיתוח מתוכן שלושה פרויקטים בשלבי בנייה (תוצרת הארץ בת"א, בחולון ובמודיעין). עיקר נכסיה הינם באזור מרכז הארץ ובהם שעורי תפוסה גבוהים (כ- 97.1%). 

בין הנכסים הבולטים: ToHa1 (מתחם תוצרת הארץ), מגדל אמות אטריום בר"ג, מגדל אמות (בית IBM לשעבר), בית אמות משפט, בית אמות ביטוח, קניון ערים בכפר סבא, קניון קרית אונו, בית פלאפון ופורטפוליו של כ- 36 סופרמרקטים ברחבי הארץ. 

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)