פוסט: גיא גלבויז – איך להצליח בעסקים ולהפוך ליזמים צעירים?

ממוצע זמן קריאה: 2

גיא גלבויז – איך להצליח בעסקים ולהפוך ליזמים צעירים?

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

גיא גלבויז – טיפים ליזמים צעירים

מגיפת הקורונה גרמה למשברים רבים אך מצד שני הביאה להרבה מאד יזמויות, סיפורי הצלחה ועסקים חדשים שנולדו כתוצאה מהסגרים ושינויי הרגלי החיים שנגרמו בהשפעת הנגיף.

נכון לעכשיו, כך מסתבר, לצד ההשפעה השלילית של מגפת הקורונה, אנו עדים לעלייה בלתי פוסקת של יזמויות וסטרט אפים בכל רחבי הגלובוס, בעיקר בקרב צעירים.

גיא גלבויז, יזם טכנולוגיה ואיש הייטק, מסביר כי היום מתמודדים צעירים רבים ברחבי העולם עם הסיטואציות החדשות ומודלי העבודה שנוצרו בשל מגיפת הקורונה ואי לכך הם זקוקים לטיפים, המלצות ומודלים לחיקוי.

חשיבות מודלים לחיקוי ליזמים על פי גיא גלבויז

אחת השאלות הקבועות שכל יזם צעיר מתמודד היא השאלה האם כיזם צעיר יש לך את היכולת להיות לקדם ולהשפיע. שאלה נוספת שחשוב לשאול היא ההכרה העשייה של מספר רב של יזמים מצליחים מכל העולם. שתי השאלות הללו קובעות האם יש לך את ה- DNA להיות יזם מצליח.

יש אנשים שמנסים להתחיל מאפס, אבל זה די קשה להגיע לפסגה במהירות בדרך זו. זו הסיבה שחלק משמעותי מהיזמים הצעירים מנסים לקדם מודלים על בסיס ניסיון של וותיקים מהם ועל בסיס האופן שאותם יזמים וותיקים התמודדות עם פרויקטים שהובילו. מודל לחיקוי, לדברי גיא גלבויז, מהווה מודל חשוב ביותר שיזמים צעירים צריכים ללמוד ולחקות.

חשוב לציין כי ישנם מספר מודלים לחיקוי עבור יזמים. חשוב מאוד לבחור את המודל הנכון. כאשר אתה שומע על מודל לחיקוי, המחשבה הראשונה שעולה על הדעת היא על אנשים שהצליחו בקנה מידה עולמי ובין היתר התעשרו והביאו חדשנות ושינוי.

כדי להכיר את המודלים ההלו שמהווים מודלים לחיקוי, מומלץ לקרוא, לצפות ולקחת חלק פעיל בכל מיני פלטפורמות. חשוב לצפות בהדרכות של מובילי הדעה והיזמים המצליחים, כדאי לצפות בסרטוני יוטיוב שלהם, לעקוב אחרים ברשתות החברתיות וללמוד על דרך פעולתם כי ההצלחה שלהם עשויה להשפיע ם על ההצלחה שלך.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)