פוסט: חברת YOFIX זכתה במקום הראשון בתחרות החדשנות

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 2

חברת YOFIX זכתה במקום הראשון בתחרות החדשנות

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

חברת  YOFIX של היזם רונן לביא, יצרנית המותג ONLY, זכתה במקום הראשון בתחרות החדשנות של חברת פפסיקו העולמית. החברה שהתמודדה מול סטראטאפים מאירופה תקבל מענק של 100 אלף €.

anews.co.il חברת YOFIXזכתה במקום הראשון בתחרות החדשנות של פפסיקו העולמית

הסטארטאפ יופיקס שהחל את דרכו בחממת הפודטקThe Kitchen מקבוצת שטראוס זכה במקום הראשון בתחרות החדשנות האירופאית של חברת הענק פפסיקו. יופיקס התקבל למאיץ החדשנות של פפסיקו ופעל שם בחצי השנה האחרונה יחד עם מיזמי פודטק נוספים מרחבי אירופה. המיזמים קיבלו בחממה ייעוץ ומנטורינג של מומחי פפסיקו. יופיקס עלה לשלב הגמר עם 9 מיזמים נוספים וכאמור זכה בסופו של דבר במקום הראשון ויקבל מענק של 100 אלף €. הנימוקים לזכייה היו ההשקה האסטרטגית של המוצר וצמיחה קמעונאית המשמעותית במהלך התוכנית.

יופיקס הוא סטראטאפ פודטק שהוקם על ידי היזם רונן לביא ומנוהל על ידי סטיב גרין. החברה משווקת באמצעות שטראוס את מותג ONLY. ONLY הוא מעדן מן הצומח Clean label, שאינו מכיל חלב ומכיל חיידקים פרוביוטיים. המעדן מבוסס על חומרי גלם עשירים מהטבע בהם: שיבולת שועל, קטניות, זרעים ופירות.

מחלבת שטראוס שזיהתה את הפוטנציאל הטמון בחברה כבר מהמשלבים הראשונים, השקיעה ב YOFIX יחד עם הרשות לחדשנות ובתום תהליך משותף של 3 שנים, הושלם פיתוח המוצר, הוקם קו ייצור חדש במפעל בנתיבות ונבנה מותג שנמכר כיום תחת השם ONLY. זהו הפרויקט הראשון שיוצא מהחממה והינו פיתוח ישראלי כחול לבן.

סטיב גרין, מנכ"ל YOFIX : "הזכייה בתחרות נותנת לנו חותם רשמי לחדשנות והייחודיות של המעדן שלנו גם ברמה העולמית. החלום שלנו, לפני שנכבוש את מדפי העולם, ש- ONLY יהיה בכל בית בישראל כחלק מהתפריט היומי, הודות לטעם ולערכים הבריאותיים שלו."

יהונתן, מנכ"ל חממת THE KITCHEN: "אנו נרגשים שגם חברת ענק כמו פפסיקו הכירה בחדשנות פורצת הדרך של YOFIX וזיכתה אותה במקום הראשון במאיץ החדשנות שלה. חממת The Kitchen  משקיעה במיזמים מבטיחים ומסייעת להם לפרוץ לשווקים גלובליים, אך טבעי ששותפיה של שטראוס כמו פפסי ואחרים, יהיו חלק מהיציאה של המיזמים הללו לחו"ל."

פפסיקו: "זו הייתה בשבילנו זכות לשתף פעולה עם קבוצה של יזמים יוצאי דופן, מרגשים וחדשניים, בשנה השנייה של תוכנית החממה שלנו. החזון שלנו נשאר בדיוק כמו שהשקנו אותו בשנת ; 2017 תמיכה בסטארטאפים בתחום המזון המקדמים תזונה מאוזנת ומוצרים טעימים ברחבי העולם".

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)