פוסט: תיאטרון אלפא קיבל הכרה ממשרד התרבות והספורט

ממוצע זמן קריאה: < 1

תיאטרון אלפא קיבל הכרה ממשרד התרבות והספורט

ממוצע זמן קריאה: < 1 שניות

תיאטרון אלפא לאמנויות המופע קיבל את ההכרה מטעם משרד התרבות לאחר שנים של עבודה אמנותית משובחת ועקשנית: החל מחודש ינואר 2019, התיאטרון הוא מרכז פרינג' מארח מוכר ונתמך על ידי משרד התרבות והספורט.

תיאטרון אלפא לאמנויות המופע פועל בשכונת מונטפיורי, במרכז תל אביב: מרכז לפעילות תיאטרון, אמנויות ותרבות, ובית ספר מקצועי למשחק, לפיתוח קול ועוד. תיאטרון אלפא מעלה כבר מספר שנים הפקות איכותיות המשלבות שחקנים מקצועיים ומנוסים עם שחקנים צעירים בוגרי האקדמיה, ומתמודדות עם חומרי תיאטרון ומציאות מאתגרים.

את התיאטרון מנהלת טלי יצחקי, בשותפות עם פרופ' אברהם עוז, מאז שנת 2013. בצד אירוח הצגות פרינג', התיאטרון מעלה הפקות רבות משל עצמו, ביניהן: ההצגה השקספירית "הסוחר מונציה" בעיבוד ובבימוי חדש ומרתק של אברהם עוז, וכן ההרצגה החדשה ברית איש / British – עוז עם השחקן סוהיל חדאד בדיאלוג דרמטי מרתק ורב עניין על שיילוק, אנטישמיות ופילושמיות, הון-שלטון וכסף לאורך הדורות. עוד בתיאטרון, ההצגות המרגשות והמצוינות מאת במאי הבית של התיאטרון, הבמאי דור פלס – "המסיבה של ג'קי" ו"השפעת קרני גמא על ציפורני חתול". בנוסף, התיאטרון מקיים אחת לשנה את פסטיבל אלפא 13, פסטיבל בשלל לשונות ושפות, בשפות תיאטרון, מופע ומחול מגוונות, בעברית ובערבית ועוד שפות, ובו התיאטרון מעלה ומארח הצגות ומופעים בבכורה.

כמו כן פועל לצד התיאטרון ביה"ס למשחק "ביתא-ספר לאמנויות המופע" הפועל משנת 2010. בית הספר מושך אליו סטודנטים מכל קצוות הארץ, מכל המגזרים, מכל הגילים וכל הלשונות, שהמשותף לכולם הוא הרצון למצות את כישרונותיהם ולמצוא דרך באמנות.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)