פוסט: בועז דקל – עובדות מעניינות על פורטנייט

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 3

בועז דקל – עובדות מעניינות על פורטנייט

ממוצע זמן קריאה: 3 דקות

בועז דקל מנכ"ל ומייסד חברת PMI TOYS מציג את הסיפורים מאחורי המותגים הגדולים והאהובים והפעם מציג בועז דקל עובדות על פורטנייט.

פורטנייט (באנגלית: Fortnite) הוא משחק וידאו תלת-ממדי מקוון מסוגת פעולה, שפותח על ידי אפיק גיימס ויצא לאור ב-25 ביולי 2017. המשחק זמין בשלוש מהדורות שונות:

"Fortnite: Save the World": משחק מסוג הישרדות-יריות שיתופי בו יכולים לשחק בין אחד לארבעה שחקנים. על השחקנים להילחם ביצורים דמויי זומבים ולהגן על אובייקטים בעזרת ביצורים.

"Fortnite Battle Royale", משחק באטל-רויאל שבו עד 100 שחקנים נלחמים זה בזה עד שאחד נשאר בחיים ומנצח;

"Fortnite Creative", מצב יצירתי בו השחקנים בונים עולמות, מבוכים וזירות קרב בחופשיות.

המהדורה "Fortnite Battle Royale" (המכונה בישראל בפשטות "פורטנייט") הפכה להצלחה הגדולה מבין השלוש, כאשר יותר מ-125 מיליון שחקנים השתתפו במשחק בתוך פחות משנה, מה שהניב לחברה מאות מיליוני דולרים בחודש[דרוש מקור]. בעקבות ההצלחה הרבה הפך המשחק לתופעה תרבותית.

מוזמנים לקרוא עוד על בועז דקל.

לכתבה – בועז דקל הישראלי שהצליח לרשום סימן מסחרי על דמויות האימוג'י

לכתבה עם בועז דקל איך לנתק ילדים מהמחשב ולעבור לצעצועים מוחשיים?

לפרוטפוליו של בועז דקל 

 

 

החידוש בפורטנייט ממשחקים אחרים בסוגה זו הוא היכולת לבנות מבנים. הבנייה נעשית באמצעות הצבת אחד מהאלמנטים (רצפה, תקרה, קיר, מדרגות ופירמידה) בחומר הרצוי (עץ, אבן וברזל). המבנים משמשים להתבצרות או לבניית סוללות. סוג החומר משפיע על זמן הבנייה ועל חוזק המבנה. אלמנטים מעץ נבנים מהר, אך קל להרוס אותם. את החומרים ניתן להשיג מחטיבת עצים, כריית סלעים, או הריסת מבנים קיימים.

באטל רויאל (Battle Royale)

מצב מרובה-משתתפים בו המתחרים מנסים להישאר האחרונים בסיבוב. סיבוב יכול להיות במצב "יחידים", "זוגות" או "רביעיות" כשסך כל השחקנים מגיע ל-100. כל כמה זמן, השטח בו מותר לשהות קטן למקום אקראי כך שהשחקנים מתקרבים זה לזה.

סיבוב נפתח כאשר אוטובוס מעופף המשייט בגובה רב יוצא מאחד מקצוות המפה לעבר הקצה השני, ובמהלך ריחופו של האוטובוס מקצה לקצה יש לקפוץ ממנו למקום הרצוי במפה. לקראת סוף הצניחה נפתח דאון שבאמצעותו נוחתים באיטיות לעבר היעד הנבחר. לאחר הנחיתה השחקנים אוספים כלי נשק וציוד המפוזר בעולם. כשדמות-שחקן נהרגת כל שהיה ברשותה נשאר במקום ושחקן אחר יכול לאסוף את הציוד.

הצלת העולם (Save the world)

מצב "הצלת העולם" הוא משחק הישרדות ליחיד או בצורה שיתופית לעד רביעיית שחקנים.

עלילת המשחק מתרחשת לאחר ש-98% מאוכלוסיית העולם נכחדה וזומבים תוקפים את הניצולים. הניצולים מצאו דרכים לבניית מגן מפני הזומבים. יש להשתמש בו כאשר מוצאים מכונית מסוימת במפה, ואז מפעילים את המגן ומתחילים את השלב. למגן לוקח פרק זמן מסוים להיטען (שרק אחריו הוא פועל), בזמן זה הזומבים מתחילים להגיע ובאמצעות בניות צריך להגן על המכונית, עד שהמגן ייטען לגמרי ויגן עליה בעצמו. כשהמגן מסיים להיטען השלב מסתיים. לאחר שזומבים הורסים את המכונית, נפסלים. מטרת המשחק היא למנוע מהזומבים להגיע למכונית ולהרוס אותה.

יצירה (Creative Mode)

פרק זה לוקה בחסר. אנא תרמו לוויקיפדיה והשלימו אותו. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.

מצב זה הוא החדש ביותר במשחק. במצב זה ניתן להיכנס למפות משחק מיוחדות ששחקנים אחרים בנו, או לבנות מפה מאפס. שחקנים רבים משתמשים במצב זה על מנת להתאמן במשחק, לבדוק נשק חדש שנוסף למשחק, ולעיתים גם בשביל משחק או תחרות בין מספר חברים/שחקנים שונים.

חברת P.M.I סחר וייזום בע"מ, בניהולו של בועז דקל, היא החברה המובילה בישראל בייצור, שיווק והפצה של מוצרי פנאי ממותגים לילדים ובני נוער.

 .P.M.I נוסדה על ידי בועז דקל ב-1997 כחברה בת של קבוצת בר – שיווק והפצה בע"מ. בשנת 2009 רכש בועז דקל את החברה (באמצעות עוגיו אחזקות בע"מ), ומחזיק כיום 100% ממנויותיה.

P.M.I  צברה במהלך שנות קיומה מוניטין של חברה מובילת שוק, קובעת טרנדים, בעלת פרופיל תקשורתי גבוה, ודוגלת במקצוענות ללא פשרות.

 P.M.I פועלת בשלושה תחומי פעילות עיקריים:

 צעצועים  

P.M.I מייצגת בישראל חברות צעצועים הגדולות בעולם, ומייבאת לישראל את מותגי הצעצועים המובילים. בין חברות הצעצועים ניתן למנות את:

  GP – Giochi Preziosi מאיטליה – חברת הצעצועים הרביעית בגודלה בעולם, עם עשרות מותגים וביניהם גורמיטי, In My Pocket, Dinofroz, stikeez ועוד…

 Ganz מקנדה – יצרנית צעצועי Webkinz. צעצועי Webkinz זוכים להצלחה חסרת תקדים בישראל, עם מכירות של מעל מליון בובות, נתון שמעורר התפעלות ביחס למשק הישראלי.

Vivid Imaginations –  חברת הצעצועים הגדולה בבריטניה, המייצרת משווקת בין היתר את צעצועי      Moshi Monsters.· Rovi –  החברה הפינית, בעלת מותג Angry Birds. החברה הראשונה ששמה את האפליקציה הסלולרית כבסיס לבניית מותגי צעצועים.

Rainbow –  חברת הצעצועים והאנימציה האיטלקית, בעלת מותגי winx ו- Huntik. חברה מובילה באירופה באיכות מוצריה.

מוצרי איסוף

P.M.I היא בעלת שם עולמי בשיווק מוצרי איסוף בכלל, והינה הגורם הדומיננטי בענף בישראל בפרט.

החברה הינה בעלת המותג סופרגול אותו היא משיקה מידי שנה ברציפות מאז 1997. סופרגול (לינקבילי) הוא מותג האיסוף המוביל בישראל עם מכירות של מיליוני מעטפות מידי שנה. סופרגול הינו אלבום האיסוף של אוהדי הכדורגל בישראל, ו-P.M.I הינה זכיינית של התאחדות הכדורגל בישראל ושל ארגון שחקני הכדורגל.

 הוצאה לאור

P.M.I מוציאה לאור ומשווקת מידי שנה מעל 40 כותרים של חוברות צביעה והפעלה לילדים, של מגוון מותגים מובילים. כמו כן מוציאה P.M.I לאור עשרות יומנים ממותגים לתלמיד, עם מכירות של מאות אלפי כותרים לשנה. בין הכותרים ש P.M.I. הוציאה לאור לאחרונה ניתן למצוא את פאוור רינג'רס, מונסונו, אנגרי בירדס, גורמיטי, moshi monsters ועוד.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)