פוסט: תשתיות תקשורת במשרדים

ממוצע זמן קריאה: 2

תשתיות תקשורת במשרדים

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

על אף שהקונוטציה של "תקשורת" בדיבור היומיומי שלנו שונה במקצת, עבור כל הגופים העסקיים (בלא תלות לגודלם או להיקף פעילותם) תקשורת הינה האמצעי להבטיח את מהלך פעילותם השוטף. זו עשויה להיות תקשורת טלפונית בין עובדים בארגון או מחוץ לארגון (ספקים, לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים וכן הלאה), או תקשורת מחשבים , אשר, בלעדיה, אנחנו כבר יודעים, קשה לקיים כיום כל סוג של פעילות. לכן, כאשר חברה או גוף מסחרי זקוקים לפתרונות תקשורת יש לכך חשיבות קריטית לפעילות השותפת ולכן יש לבחור בחברת מתח נמוך המבצעת פריסה של תשתיות תקשורת, הקמת רשתות מחשבים, טלפוניה ושרתים.

תשתיות תקשורת – מה צריך לדעת?

פריסת תשתיות תקשורת אינה דבר של מה בכך, שכן,  ודורשת תכנון זאת לצד הפתרונות המידיים שהיא מעניקה. הצורך בראיה רחב לתחומים קשורים היא מאד חשובה בכל הנוגע לפריסת התשתיות: פונקציונאליות, בחירת מיקומים, עיצוב ועוד. פריסת תשתיות תקשורת, דורשת אינספור כבלים שרצים ממקום למקום, מחברים ומתחברים, ולכן סדר וארגון הן בשלב העבודה והן הנחת התשתיות באופן כזה שיאפשר בקלות שידרוג בעתיד הינו חבל התבור של עבודת המתקין.

כאשר מתייחסים, אך ורק, לצרכי הארגון כפי שהם כיום, קל מאד לשגות ולהגיע למצב, שבו, בעתיד, במידה והארגון יתרחב ויתפתח, התרחבות התקשורת תבוצע בצורת טלאי על טלאי. התרחבות חובבנית מסוג זה לא רק נראית לא טוב, אלא גם עלולה לגרום לקריסת מערכות שונות, בשל עומס רב שלא נלקח בחשבון מלכתחילה.

כמו כן יש את נושא בטיחות העובדים והיכולת לטפל בקריסות. חוסר סדר בארגון תשתיות התקשורת עלול לחבל במערך העבודה הכללי, עובדים יכולים לגשת בטעות לנקודות שאינם אמורים להיות במגע עימם, או כשיש תקלה ברשת התקשורת קשה מאד להבין מה מוביל למה ואיך לטפל במקור הבעיה.

מה ייחודה של חברת מתח נמוך מקצועית?

חברות מתח נמוך מקצועיות, מתמחות בתכנון ובפריסה בשטח של תשתיות תקשורת, הן יודעות להתייחס ברצינות לכל האלמנטים ה"נסתרים" הללו, ולתת עליהם את הדעת, הן בשלב התכנון והן בשלב הפריסה בפועל. הייחודיות שלהן הן ביכולת לראות את הקיים, לצפות את העתיד ולבחור פתרונות תקשורת נכונות לתקופה הנוכחית לפרק זמן של שנים קדימה וזאת על אף שהקדמה הטכנולוגית כל הזמן בתנועה קדימה.

בלייכר – פתרונות תקשורת, ביטחון ובקרה, פתרונות משולבים למתח נמוך

החברה הוקמה בשנת 2009, ע"י משה בלייכר, איש מקצוע בתחום ובעל ניסיון רב בתחומי האבטחה והתקשורת שנרכש בחברות היי-טק העוסקות בתחום. החברה מציעה ייעוץ, ליווי ושירות ללקוחותיה, מהשלבים המוקדמים של האפיון והתכנון, דרך אספקת המוצרים והתקנתם וכלה ביצירת האינטגרציה בין המערכות השונות (בין השאר – בין מערכות קיימות לחדשות). בכל מקרה כזה, החברה מתאימה את המערכת באופן מקצועי ומדויק לצרכי הלקוח, מקפידה על תפירת פתרון רלוונטי, מתוך התחשבות בתכתיבי התקציב, ומספקת שירות אדיב, באמצעות תמיכה טלפונית, ביקורי טכנאי באתר הלקוח ו / או התחברות מרחוק, בהתאם לצורך הספציפי ולסיטואציה.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)