פוסט: שיתוף פעולה בין האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ובית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 3

שיתוף פעולה בין האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ובית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד

ממוצע זמן קריאה: 3 דקות

בית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד בארצות הברית, ישתף פעולה עם האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, בכנס השנתי של האיגוד שיערך בימים שני ושלישי בין התאריכים 25-26 בנובמבר 2019 במלון הילטון בתל אביב. במסגרת הכנס יתארח בישראל, פרופ' סאמנר סלבין (Prof. Sumner Slavin) אשר כיהן כיו"ר הוועד המנהל לכירורגיה פלסטית בבית הספר לרפואה של הרווארד וכיום משמש כמרצה קליני בכיר. פרופ' סלבין הוא מומחה עטור פרסים, אשר נבחר לרשימת הפלסטיקאים המובילים באמריקה ואף נכלל ברשימת הרופאים האנושיים בארצות הברית. הרשימה נקראת “Most Compassionate Doctors” וכוללת רופאים בעלי ערכי אנושיות וחמלה שדורגו על ידי הציבור הרחב. הרצאותיו בכנס האיגוד הקרוב יעסקו באזור הפנים והצוואר ויתמקדו בהצערתן באמצעים כירורגיים כמו מתיחת פנים ובשיטות שאינן כירורגיות. שיתוף הפעולה עם בית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד נרקם בסיוע ד"ר אורן גנור חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, המכהן כמרצה קליני, במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית הספר לרפואה של הרווארד. שיתוף הפעולה עם הרווארד אף ימשיך ויעמיק בכנס עתידי נוסף של האיגוד לכירורגיה פלסטית, שיהיה בינלאומי ורב משתתפים ויערך בירושלים בין ה – 17 עד ה – 20 במרץ 2021.

פרופ סאמנר סלבין - באדיבות האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית.

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית מסר כי: "התוכנית האקדמית של הכנס, תדון בהתקדמות המחקר המדעי, הטיפול הקליני ובטכניקות כירורגיות פורצות דרך. שילבנו בתוכנית את חברי האיגוד והזמנו דוברים בינלאומיים מובילים במטרה להחליף ידע ולדון בסוגיות מחקריות. הודות לשיתוף הפעולה עם בית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד הרחבנו באופן משמעותי את היקף הדיון בטכניקות פורצות דרך בתחום הצערת הפנים"

ד״ר אריאל טיסונה, יו״ר הכנס השנתי וסגן מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא הוסיף כי: "פרופ' סלבין מאוניברסיטת הרווארד הוא דמות בינלאומית מובילה בניתוחים פלסטיים משחזרים וקוסמטיים כאחד. הוא משלב  באופן ייחודי הישגים אקדמיים וטכניקות יוצאות דופן. זו תהיה חוויה מעשירה, להשתתף בהרצאות שלו בכנס אשר יעסקו בהצערת הפנים והצוואר באמצעות שיטות ניתוחיות חדשניות וטכניקות שאינן ניתוחיות וישתלבו היטב בתוכנית כולה".

פרופ' סאמנר סלבין, מרצה קליני בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד מסביר כי: "התחייבתי לדאוג למטופלים שלי וללמד את הדור הבא של המומחים לכירורגיה פלסטית. כשהסטודנטים המתמחים שלי שואלים אותי מה מושך אותי בקריירה של ניתוחים פלסטיים, אני אומר להם 'אתם יכולים לשנות את חייו של אדם לטובה ביום אחד וזו הזדמנות יוצאת דופן לפעול לטובת האנושות. אני מאמין בגישה מאוזנת וטבעית תוך שימוש בטכניקות הכירורגיות והלא כירורגיות המעודכנות ביותר ומעניק למטופלים שלי את הזמן ואיכות הטיפול המגיעים להם".

דר מאיר כהן
דר מאיר כהן

הכנס השנתי של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, יעסוק במגוון תחומי הכירורגיה הפלסטית המשחזרת והרפואה האסתטית וישולבו בו בין היתר, כיתות אמן Master Class)) עם מרצים בינלאומיים מובילים מהעולם, הרצאות של מומחים ישראלים, סדנאות מעשיות למתמחים בכירורגיה פלסטית ופאנלים אינטראקטיביים בהשתתפות הקהל. בין המומחים הבינלאומיים יהיו גם פרופ' מאוריציו נאבה, מאיטליה אחד הפלסטיקאים המפורסמים בעולם אשר נחשב חלוץ שחזור והסרת גידול בניתוח רצוף אחד וכן ופרופ' פיליפ בלונדיל מבלגיה אחד המיקרוכירורגים המובילים בעולם. הכנס יערך כאמור בימים שני ושלישי בין התאריכים 25-26 בנובמבר 2019 במלון הילטון בתל אביב ויכלול גם תערוכה מקצועית של מכשור רפואי וכן סידרת הרצאות קצרות לציבור בסגנון "טד" עם מיטב הרופאים מומחים מובילים לכירורגיה פלסטית בנושא הזרקות, טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים. את ההפקה לכנס השנתי של האיגוד, מבצעת חברת זיפר תקשורת חווייתית ואת יחסי הציבור לכנס מוביל משרדה של נאוה עינבר דוברת האיגוד.

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הוא האיגוד המקצועי היחידי של ההסתדרות הרפואית בישראל אשר כולל בהכשרה שלו ובבחינות בכתב ובעל פה את תחום הרפואה האסתטית שאיננה כירורגית המהווה 25% מתכני ההתמחות. האיגוד הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ – 300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר. האיגוד המהווה חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ. כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית. האיגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח פלסטי או הליך אסתטי:  www.plasticsurgery.org.il

לאתר הכנס לחצו כאן: https://plasticweek2019.com

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)