פוסט: משטרת ישראל עצרה חשוד בגין התחזות לרופא תוך שהוא מבצע הזרקות במטופלות

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 2

משטרת ישראל עצרה חשוד בגין התחזות לרופא תוך שהוא מבצע הזרקות במטופלות

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית מגיב על מעצר המתחזה לרופא מומחה

משטרת ישראל עצרה חשוד בגין התחזות לרופא תוך שהוא מבצע במטופלות, הזרקות עם חומרי מילוי. מחר (שלישי 29.1.2019)  תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

מטופלות שנפגעו וכן משרד הבריאות הגישו תלונות במשטרה נגד גבר בן 38 תושב רחובות בחשד שהוא מתחזה ומציג עצמו ללקוחותיו כרופא מומחה.

עם קבלת התלונות ודוח מפורט שכתב האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית פתחה משטרת ישראל בחקירה במסגרתה עלה כי החשוד נוהג לבצע הזרקות וחומרים אחרים אשר על פי החשד עלולים לגרום לנזקים חמורים.

עוד עלה במסגרת החקירה שנוהלה ביחידת ההונאה של מחוז תל אביב בשיתוף פעולה עם האיגוד לכירורגיה פלסטית, משרד הבריאות, כי ישנן כ – 36 נשים אשר שנגרמו להן נזקים כתוצאה מטיפול שעברו אצל החשוד, הרופא המתחזה, מתוכן בשלב זה 13 נשים הגישו תלונה למשטרת ישראל.

בבדיקה שנעשתה על ידי רופאי האיגוד עולה חשש כבד לגבי תוכן החומרים המוזרקים ולגבי האופן שבו הם מיובאים לארץ. 

עם מעבר החקירה הסמויה לגלויה, פשטו מוקדם יותר היום בלשי יחידת ההונאה מלווים בצווי בית משפט על משרדו והקליניקה של החשוד ברמת החייל בתל אביב, החרימו ציוד רב ומחשבים ועצרו את החשוד לחקירה בסיומה נכלא. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית מסר הערב בתגובה כי: "אני מברך את משטרת ישראל שעצרה סוף סוף את המתחזה בעקבות דוח הבדיקה שלנו והתלונות. תודה מיוחדת לעו"ד טליה אגמון, משנה ליועץ המשפטי של משרד הבריאות, המלווה את הטיפול במקרה לאורך שנים ופעילותה הנמרצת הביאה בסופו של דבר למעצר. זה אינו מקרה יחיד ובודד אלא רק קצה הקרחון ומספר המקרים של המתחזים שבהם האיגוד עוסק עולה משנה לשנה. למרבה הצער האכיפה אינה טובה מספיק. צריך להגן על הציבור מפני המתחזים האלו. האיגוד העביר עשרות פניות בשנה האחרונה על מתחזים דומים לנאשם שנגדו הוגש כתב האישום. על משרד הבריאות ומשטרת ישראל לנקוט בגישה נמרצת וחד משמעית כדי לשמור על אזרחיות ואזרחי ישראל מפני זייפנים ומתחזים. יצחק אברהם סבג, הוא לא היחידי, תחום האסתטיקה הרפואית מבוקש על ידי הציבור והדרישה לטיפולים או ניתוחים אסתטיים גוברת משנה לשנה. במקום שבו הדרישה גוברת והאכיפה אפסית מהווה קרקע פורייה למתחזים המסכנים בפירוש את בריאות הציבור. אנו קוראים לציבור הנשים והגברים, לשים לב ולבדוק היטב מי הגורם שמעוניין לטפל בכם כדי לא להיפגע ולהפוך לקורבנות של בצע כסף".

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)