פוסט: מור קורן – הכירו את בית הספר לפסיכומטרי של מורן קורן

ממוצע זמן קריאה: 2

מור קורן – הכירו את בית הספר לפסיכומטרי של מורן קורן

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

מור קורן בית הספר לפסיכומטרי הוא בית ספר פרטי לפסיכומטרי שהוקדם בשנת 2006 מוביל מהפיכה במבחני הפסיכומטרי בישראל הודות לצוות מדריכים מיומן, יחסי אישי לכל תלמיד ותלמיד ובאמצעות חומר הלימוד המקיף ביותר ו עדכני ביותר.

הכירו את מור קורן, בוגר מצטיין בעל תואר שני במדעי המחשב ומתמטיקה, המוביל כיום את מהפיכת הפסיכומטרי בישראל עם שיטה חדשנית, צוות מדריכים מיומן, יחסי אישי לכל תלמיד ותלמיד ובאמצעות חומר הלימוד המקיף והעדכני ביותר.

מור קורן פסיכומטרי.

למור קורן היה חלום: לפתוח בית בספר לפסיכומטרי שיציע אלטרנטיבה זולה ויעילה לקורסים הגדולים והיקרים של המכונים המוכרים לפסיכומטרי ולאחר 10 שנים בהם צבר ניסיון כמורה בכיר במוסדות שונים, החליט מור קורן שהגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית.

בשנת 2006  השיק קורן את "בית הספר לפסיכומטרי של מור קורן" בו למדו אלפי תלמידים שרבים מהם הצליחו להגיע לאחוזי הצלחה הגבוהים ביותר.

ביקשנו לברר עם מור קורן מהו סוד ההצלחה בפסיכומטרי?

"קודם כל, חשוב לי להבהיר, שאין באמת 'סודות' בהכנה למבחן הפסיכומטרי, התוצאות שהתלמידים שלנו מגיעים אליהן באמת מרשימות אך בטח שלא המצאנו את הגלגל".

"כל המסגרות שהכרתי, לפני שהקמתי את בית הספר, דיברו על יחס אישי ועל תוכנית לימודים שמותאמת לתלמיד אבל בסופו של דבר לא עמדו בהבטחות. ברור שאי אפשר להתאים לכל תלמיד תוכנית לימודים אישית בכיתות שבהן 30-40 תלמידים יושבים יחד בכל שיעור. המורים במכונים הגדולים, מוכשרים ככל שיהיו, חייבים להתאים את הרמה בכיתה למכנה המשותף הנמוך ביותר ולא מסוגלים להתאים את הקצב לכל תלמיד.זו הסיבה שהדבר הראשון שעשיתי היה להגדיר סטנדרט אחר: כיתות לימוד של 7-8 תלמידים בכיתה.

מספר שנים אחרי הקמת בית הספר, ניתן לומר שההחלטה להגביל את מספר התלמידים בכיתה הייתה משמעותית מאין כמוה – בסקרים פנימיים שנערכו בין תלמידי בית הספר התגלה כי הציון הממוצע של תלמידי מור קורן גבוה בכ-80 נקודות מהממוצע הארצי וכי אחד מכל חמישה תלמידים זוכה לעבור את רף ה-700 – פי ארבעה מהיחס באוכלוסיה הכללית. בית הספר הקטן שהקים מור קורן הוא היום מהמובילים במכוני ההכנה לבחינה ומציע אלטרנטיבה אמיתית למכונים הגדולים.

קורס פסיכומטרי מור קורן

בשנים הראשונות של בית הספר לימד קורן בעצמו את כל הקורסים, כיום הוא מעסיק צוות של מורים בכירים שמתמחים בפסיכומטרי. "את המורים שלי אני בוחר בפינצטה", הוא מספר, "אני לא לוקח כל ילד שסיים את הבחינה בציון מעל 750 והופך אותו למדריך פסיכומטרי. אני מקפיד לבחור את המצוינים שבמדריכים ואת אלה שיודעים איך באמת לתת את היחס האישי והאמונה שהתלמידים שלי צריכים".

שיחות עם תלמידים לשעבר בבית הספר של מור קורן מגלות שצוות המדריכים וחומרי הלימוד של מור הוא אכן הקלף המנצח בקורסים שלו. התלמידים מספרים על מדריכים שמכירים את כל רזי הבחינה הפסיכומטרית אך יודעים לפנות לתלמידים בגובה העיניים וללוות אישית כל תלמיד בכיתה ואף בבית. "אני דורש מהם להיות זמינים בכל שעה ושיהיה אפשר לפנות אליהם גם בדברים שמעבר לאיזה שאלה שמתקשים בה בשיעורי הבית. אני גם מתגמל אותם בהתאם", מסביר קורן.

רוצים להצליח בפסיכומטרי? מעוניינים להשיג ציון גבוה הפסיכומטרי. מלאו את הטופס וקבלו ייעוץ חינם ובלי התחייבות.

החדשים שלנו

מור קורן פסיכומטרי – קורס הפסיכומטרי הטוב ביותר

מור קורן פסיכומטרי – קורס הפסיכומטרי הטוב ביותר

14 בינואר 2019 פסיכומטרי

קורס פסיכומטרי הפך למוצר מאד מבוקש, במיוחד בקרב תלמידים, חיילים משוחררים וסטודנטים המעוניינים לשפר את

קרא עוד >>>

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)