פוסט: ניהול מוניטין מובייל בתמיכת רונן הלל

ממוצע זמן קריאה: < 1

ניהול מוניטין מובייל בתמיכת רונן הלל

ממוצע זמן קריאה: < 1 שניות

לנהל בהצלחה מוניטין בגוגל דרושות יכולות גבוהות ותכונות מיוחדות. צריך להיות חתול רחוב להעז ולא לפחד אבל דרוש ידע, מקצוענות וטכנולוגיה. רונן הלל 0522508109

הדרך להצלחה, לעשיית כסף, לפרסום ולשיווק מחייבת ניהול מוניטין במובייל ובדיגיטל.  שמי רונן הלל ואני מומחה להתנהלות תקשורתית ומומחה ניהול מוניטין במובייל, בדיגיטל ובגוגל. במאמר זה אני מזמין אתכם ללמוד כיצד להגן על השם ברשת , כיצד למזער נזקים דיגיטלים ואיך לבנות נכסים באינטרנט ובמובייל. רוצים עזרה סופר מקצועית? ניתן לשכור את השירותים שלי כעת – 0522508109. 

קיימות סיבות רבות לצורך בשירות של ניהול מוניטין בגוגל. הכל מתחיל ונגמר באדם, במותג, בעסק וביחסים עם הסביבה. אם בעבר הערות וביקורות היו נכתבות בתיקים אישיים הרי שהיום הכל כבר (כמעט) גלוי, נגיש וזמין. בחיפוש במובייל או בגוגל ניתן ללמוד על עברו של אדם או מותג. להכיר את משפחתו, את סביבתו, ללמוד מה חושבים עליו, להכיר את פועלו ובעיקר להתרשם מהמעשים שלו כפי שמקבלים ביטוי ברשת. 

הצרה הגדולה היא צורת הביטוי ברשת וכאן יש לא מעט גורמים אינטרסנטים ואחרים המשפיעים על תוצאות החיפוש – החל מפרסום תכנים לא רלוונטיים, פייק ניוז, תוכן פוגעני, תוכן חסוי או תוכן עם משקל סגולי לגרימת נזק. 

כלל אצבע בטיפול בתוכן שלילי באינטרנט הוא לקבל החלטות חשובות שיעצרו את הגלגל הרע מלהסתובב. וכמו שבנושאים בריאותיים פונים לרופא הטוב במדינה הרי שגם כאן – מומחה ניהול מוניטין בגוגל עשוי לשנות את התמונה. 

פנייה אליי, אל רונן הלל, עשויה לשפר מהותית את הנראות בגוגל. השירות של משרדי כולל מחיקת פסקי דין, הסרת פסקי דין, ניקיון של גוגל, בניית נכסים דיגיטליים ומחיקת מידע מזיק מכל סוג.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)