פוסט: מוריס גורקן – הכירו את רצועת הנופש במערב רמת השרון

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 2

מוריס גורקן – הכירו את רצועת הנופש במערב רמת השרון

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

מצפון לשכונת נווה גן, מתוכננת לקום בקרוב שכונה נוספת על שטח של כ-825 דונם, מסביר מוריס גורקן, מנכ"ל ובעלים של חברת גורקן יזמות נדל"ן בע"מ.

לדברי מוריס גורקן, "יחד עם השכונה עתיד לקום "פארק נופש", והיא תהווה את שער הכניסה וחיבור השכונות: נווה גן, תל ברוך צפון ונאות אפקה אל אזורי הנופש הציבוריים שעתידים לקום מצפון".

תכנון השכונה החדשה שם במרכז תפיסתו התכנונית את הפארק וסביבתו, לפיכך מבנה השכונה מבוסס על שבילי הולכי רגל מגוננים, ושדרות הניצבות לרחוב הראשי ומביאות את שטחי הירוק והנטיעות אל ליבת השכונה.

כפן נוסף משולבים בתכנון השכונה עקרונות פיתוח של "בנייה ירוקה", כגון: עידוד הליכה ורכיבה על אופניים, מערכת דרכים התומכת בתחבורה ציבורית, מערכת הפרדת אשפה ומערכת ניקוז ליצירת בריכות איגום. בנוסף משמרת התכנית בריכת חורף טבעית קיימת ומשחזרת ערכי טבע קיימים.

"מדובר באחד האזורים היפים בארץ, עם פוטנציאל עצום" מספר מוריס גורקן, מבעלי 'גורקן יזמות נדל"ן', הפועלת לקידום פרויקטים בתחומי התכנית החדשה.

מוריס גורקן. מנכ"ל ובעלים. גורקן יזמות ובנייה

מוריס גורקן מוסיף: "חברתנו סיימה בהצלחה פרויקטים שונים בשכונת נווה גן, נאות אפקה ותל ברוך צפון, ומבחינתנו השכונה החדשה היא הזדמנות נהדרת להמשיך ליזום ולבנות באזור.אמנם טרם החלו עבודות הפיתוח, אולם זו בדיוק ההזדמנות ליזום ולרכוש מגרשים בתחום התכנית."

מוריס גורקן מתאר כי בשכונה החדשה עתידות להיבנות כ-3,000 יחידות דיור חדשות, וכ-30% מיחידות אלו יוגדרו כדירות קטנות בכדי לתת מענה לאוכלוסיות שונות.

השכונה תאופיין בשילוב שימושי קרקע וטיפוסי מבנים בתמהיל אשר יענה על הביקוש למגורים, מסחר, שירותי ציבור, נופש ופנאי. פיתוח בנייה מרקמית לצד בנייה לגובה ודירוג בין הבניה על הרחוב הראשי לבין הבנייה לצד הפארק.

לכתבות נוספות על מוריס גורקן וחברת גורקן יזמות נדל"ן.

מוריס גורקן המובילים והמשפיעים בישראל 

מוריס גורקן על הפוטנציאל של דרום תל אביב

מוריס גורקן זווית על מערב רמת השרון

מוריס גורקן כלכליסט 

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)