זו השנה השישית שמאות הארליסטים הרעישו והרעידו את תל אביב במסגרת אירוע הסברה למניעת סרטן השד בשיתוף ארגון "גמאני"
ביום שישי האחרון, ה-25 לחודש, נערך האירוע השנתי של הארלי דוידסון ישראל ונשות ארגון "גמאני – גם אני חליתי בסרטן השד", לרגל חודש המודעות לסרטן השד. דיווח מיוחד של דרור סדן.
זו השנה השישית ברצפיות בה מתקיים האירוע בשיתוף עם אלבר מוטו, יבואנית הארלי דוידסון בישראל, אשר התגייסו לסייע לבנות בהעברת המסר החשוב- "גילוי מוקדם של סרטן השד מציל חיים – לכי להיבדק".
האירוע כאמור החל בשעות הבוקר בסוכנות הארלי דוידסון בחולון. באי האירוע נהנו משלל פעילויות בינהן: ארוחת בוקר, עמדת צילום מיוחדת, פינוקים ומוזיקה טובה.
לאחר מכן החלה חלוקת חולצות הארגון ותליית בלונים ורודים על האופנועים ונסיעה של מאות רבות של הארליסטים יחד עם נשות העמותה מחולון לקניון עזריאלי בת"א, שם נערך הפנינג מיוחד. לאחריו חזרה השיירה יחדיו לסוכנות הארלי בחולון שם חיכו למשתתפים ארוחת צהרים, עמדות טיפוח ומסג' יחד עם מוזיקה טובה.
ע"פ המארגנים, לאירוע הייתה היענות יוצאת דופן של הציבור הרחב – כ 1,500 איש לקחו חלק, בניהם גם רוכבי אופנועים אשר הסיעו את הבנות בעצמם אל עבר קניון עזריאלי. ההמונים אשר לקחו חלק והגיעו לתמוך ולחזק זאת במטרה לקדם את המודעות לבדיקה המוקדמות של סרטן השד.
סרטן השד היא המחלה השכיחה ביותר בקרב נשים, כאשר מידי שנה מאובחנות כ-5,000 חולות חדשות. האמצעי היעיל ביותר למאבק במחלה הוא באמצעות גילוי מוקדם; הסיכויים להחלמה גדלים ככל שהאבחון נעשה מוקדם יותר, כשאחוז הריפוי עומד על 90% באם אכן היא מאובחנת בזמן.
אורן אלעזרא, מנכ"ל אלבר "האירוע, אותו אנו עורכים בשנה השישית ברציפות הוא בעל חשיבות עצומה עבורנו כחברה שחורטת על דגלה מעורבות ותרומה לקהילה. אנו יודעים שהגברת המודעות למחלה ועידוד נשים ללכת להיבדק הן פעולות שפשוט מצילות חיים. אני מודה לנשות גמאני על שיתוף הפעולה שלשמחתי מוכיח את עצמו משנה לשנה, כשכמות המשתתפים הולכת וגדלה".