פוסט: מילניום פוד-טק – שותפות המו"פ הראשונה בבורסה פתחה את המסחר הבוקר

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: < 1

מילניום פוד-טק – שותפות המו"פ הראשונה בבורסה פתחה את המסחר הבוקר

ממוצע זמן קריאה: < 1 שניות

הבוקר (16.8.20) פתחה את המסחר בבורסה מילניום פוד-טק, שותפות המו"פ הראשונה שנרשמה בבורסה.

הבורסה ורשות ניירות ערך סללו לראשונה את הדרך לרישום בבורסה של שותפויות מו"פ, זאת כחלק ממאמצי הבורסה להרחיב את מגוון אפשרויות ההשקעה בבורסה  ולאפשר לציבור ליהנות מהצלחת החברות המייצגות את החדשנות הישראלית באמצעות הבורסה.

השותפות מצטרפת לשמונה חברות חדשות שנרשמו למסחר בשוק המניות בבורסה מתחילת השנה.

יחידות ההשתתפות צפויות להיכנס למדדי: ת"א-צמיחה, גלובל בלוטק ות"א-טכנולוגיה בתום יום המסחר של ה-7 לאוקטובר 2020.

נועם דננברג, אחד השותפים הבכירים ממקימי הקרן: "בשנים האחרונות עסקתי בתחום הפארמה ופיתוח תרופות. אני גאה לקחת חלק במיזם חדשני זה שלוקח חלק במהפכה הבאה העוסקת במניעת המחלות. מניית מיליניום פודטק מאפשרת חשיפה לציבור לתחום המצוי בצמיחה, דרך צוות הנהלה מיומן הבוחר בקפידה את הטכנולוגיות המבטיחות תוך שמירה על נזילות באמצעות שוק ההון״

חנן שניידר, מנכ"ל מילניום פוד-טק: "תחום הפוד-טק צפוי לשנות את הדרך שבה אנו חיים, אוכלים וצורכים. אני מאמין שמדובר בתחום משמעותי גם לשוק ההון, וכמובן שמילניום תהיה חלק משמעותי ממנו. בעקבות שינוי התקנות, הרמנו את הכפפה והקמנו את שותפות המו"פ הראשונה להשקעה בחברות פוד-טק. עודפי הביקוש בהנפקה מלמדים שהציבור שותף לחזון ולדרך. כעת, הנטל הוא עלינו לעשות, להשקיע ולהביא חברות שייצרו מהפיכה בשווקים הבינ"ל".

גיא רוזן, יו"ר דירקטוריון מילניום פוד-טק: "מהפיכת הפוד-טק היא רק בראשיתה. אנחנו מאמינים כי גוף ההשקעות הייחודי הזה שהקמנו, עוד יגדל משמעותית ושנכונה לו עוד דרך ארוכה ומפוארת".

מאיר יהודה, מנהל מדור שותפויות ביחידת ההנפקות בבורסה– "אנו שמחים ונרגשים היום, לפתוח את המסחר עם שותפות המו"פ הראשונה בבורסה, זאת לאחר שרשות ניירות ערך והבורסה סללו את הדרך לשותפויות מו"פ להירשם למסחר בבורסה. אנו מלאי תקוה כי שותפות מילניום פוד-טק הינה רק הסנונית הראשונה ואנחנו נראה שותפויות מו"פ נוספות שיצטרפו  למסחר בבורסה".

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)