פוסט: יובל רוזיו: פרויקט ויצמן-פנקס – לגור בעיר, להרגיש בקיבוץ

ממוצע זמן קריאה: 2

יובל רוזיו: פרויקט ויצמן-פנקס – לגור בעיר, להרגיש בקיבוץ

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

"אם חיפשתם מרחבים ירוקים וטבע, אבל קשה לכם לעזוב את האספרסו הכפול שלכם בבית הקפה השכונתי, פרויקט ויצמן-פנקס הוא הדבר הכי קרוב למה שאתם מחפשים", מסביר יובל רוזיו, מנכ"ל ושותף בקבוצת רוזיו.

"מיקומו האידיאלי של מתחם "ויצמן-פנקס" מבטיח איכות וסגנון חיים בסטנדרטים מהגבוהים בישראל, עם קרבה לכל מה שכולם אוהבים בתל אביב," מוסיף יובל רוזיו, מנכ"ל קבוצת רוזיו. "פארק הירקון הפסטורלי, המסעדות ובתי הקפה המשובחים, מיטב מוסדות התרבות של העיר והקירבה למוסדות החינוך המעולים של הצפון הישן."

בדיוק כשמו, הפרויקט ממוקם בפינת הרחובות ויצמן ופנקס, בצפון הישן של תל אביב, ומוצעות בו דירות פנטהאוז ודירות 3, 4 ו-5 חדרים, מרווחות מאוד ומוארות, עם מרפסות שמש גדולות. כל אלה בשלושה בניינים, בני 8 קומות כל אחד, בכל בניין לובי מרווח ומבואות מעוצבות בכל קומה. איך מוצאים חנייה באזור הזה, אתם שואלים? דיירי הפרויקט מסודרים עם חנייה פרטית בבניין, לכל דירה.

פרויקט ויצמן-פנקס הוא הדבר הכי קרוב למה שאתם מחפשים", מסביר יובל רוזיו, מנכ"ל ושותף בקבוצת רוזיו.

קבוצת רוזיו - יסודות חזקים

יסודות חזקים

פרויקט ויצמן-פנקס החל להיות משווק בימים אלה (בשלב זה מוצעות 34 יחידות דיור מתוך 73 הקיימות), על ידי קבוצת רוזיו, שבבעלות האחים יובל רוזיו ויניב רוזיו, והוא תוכנן על ידי בר אוריין אדריכלים. קבוצת רוזיו מתמחה ביזום, בניה והתחדשות עירונית, מבצעת פרויקטים ובונה דירות באזורים מבוקשים ובנוסף מקדמת מתחמי פינוי בינוי בהיקפים גדולים.

הקבוצה הוקמה בשנת 2005 כאשר יובל רוזיו, קבלן רשום ברשם הקבלנים, הביא את ניסיונו העשיר בייזום וביצוע, ויניב רוזיו את כישוריו וניסיונו בתחום הניהול והשיווק. שותפות זו יצרה את הבסיס האיתן להקמת פרויקטים מורכבים משלב הייזום והתכנון, דרך שלב המיתוג והשיווק, ועד השלמת הפרויקט. לקבוצה נסיון עשיר ומוניטין של למעלה משני עשורים, החל מבניית בנייני בוטיק באזורי הביקוש של תל אביב, ועד הקמת מתחמי מגורים של מאות יחידות דיור באזור המרכז. בפורטפוליו שלה תוכלו למצוא בין היתר את אחד העם 110, בארי 13-15, חובבי ציון 5, מוהליבר 29, בן עטר 21, בן סרוק 22-24, בן שפרוט 21, מרזוק ועזר 7 ו- 9, אלנבי 138 בתל-אביב וכן את אסף 17 והאש"ל 6 ברמת גן ועוד רבים אחרים.

עולים קומה

קבוצת רוזיו החלה את דרכה כחברת בוטיק, שיזמה ובנתה פרויקטים למגורים ברחבי תל אביב, ובמהלך השנים הפכה לחברה יזמית מובילה בתחום ההתחדשות העירונית, כשלקחה על עצמה פרויקטים של תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה, ופיתוח של מתחמי פינוי-בינוי באזור תל אביב והמרכז. לקבוצת רוזיו ניסיון רב בזיהוי מגמות עדכניות, השבחת נכסים, פיתוח תב"עות באזורי ביקוש, עבודה מול רשויות, תכנון, הקמה ושיווק של מגוון מיזמי נדל"ן.  

"אנחנו רואים לנגד עינינו את הלקוחות – הדיירים שיגורו בדירות שאנחנו בונים, והמטרה שלנו היא להעניק להם חוויית מגורים אורבנית, חדשנית ואיכותית," משתף יובל רוזיו, "ולכן בכל פרויקט שאנחנו לוקחים, אנחנו תמיד מקפידים על תכנון אדריכלי מתקדם, בנייה איכותית בסטנדרטים גבוהים ועיצוב פנים פונקציונלי, תוך ירידה לכל פרט ופרט, בכל בניין ובכל דירה."

לכתבות מומלצות על קבוצת רוזיו, יובל רוזיו ופעילות הנדל"ן

הכירו את יובל רוזיו 

פרויקטים של קבוצת רוזיו, יובל רוזיו 

יובל רוזיו מודיעין ניוז 

כתבה שחובה לקרוא – יובל רוזיו באתר צ'יק צ'ק קרדיט 

 

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)