פוסט: שלומי שי אמויאל על הזהב של יוקון

ממוצע זמן קריאה: < 1

שלומי שי אמויאל על הזהב של יוקון

ממוצע זמן קריאה: < 1 שניות

הזהב של יוקון, מאת שלומי שי אמויאל

כאן שלומי שי אמויאל ובמאמר זה אני רוצה להתייחס לבהבלה לזהב. בין אם אתם צופים בסדרות בערוץ דיסקברי ובין אם לא כדאי שתחשפו לכמה עובדות מעיינות ופרטים על הבהלה לזהב.

המחוז יוקון נמצא מצפון לקולומביה הבריטית והוא גובל באלסקה ממערב וממזרח נמצא השטחים הצפון מערביים. יוקון היה המחוז ה-11 שהצטרף למדינת קנדה. יוקון ידוע כנראה בעיקר בזכות הבהלה לזהב קלונדייק בשנות ה-90. אומרים שעדיין יש זהב בנהרות שם למעלה

המחוז הזה מסודר בגלל הנוף היפה שלו, מאגמי מים מתוקים ועד הרים של כיסוי שלג, יש כל כך הרבה נוף. אם אתה מטייל זה המקום לבקר בו. לטייל בהרים ולראות את כל חיות הבר זה מדהים. אתה יכול ללכת לדוג בנהרות המים המתוקים ובאגמים. או פשוט לצוף במורד כמה מהנהרות ברפסודה. זה משהו שלעולם לא תשכח.

יש עדיין הרבה תעשיית כרייה שקורה. התעשייה העיקרית של יוקון היא כריית זהב. התיירות היא הענף הבא בגודלו. אנשים מכל העולם מגיעים למחוז המסודר הזה כדי לראות את המכרות הטובים האלה. הרבה אנשים אוהבים לסייר בנהר שבו התרחשה הבהלה הגדולה לזהב של קלונדייק. יש שם היסטוריה מדהימה, אז התכוננו ללמוד הרבה ולחוות את הבהלה לזהב של קלונדייק.

עובדות
-העיר הגדולה ביותר היא וויטהורס
-האם המחוז ה-11 יהפוך לחלק מקנדה?
-מחוז דובר אנגלית
-קלונדייק הבהלה לזהב

המחוז הזה יכול להציע הרבה היסטוריה וזה מאוד מכעיס את הטיול לראות הכל, זה מחוז שלא תרצו לפספס.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)