פוסט: "דימויים מהתחתית"

ממוצע זמן קריאה: 2

"דימויים מהתחתית"

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

בית הספר לאמנויות חזותיות (SVA) בניו יורק, בשיתוף HIT מכון טכנולוגי חולון מציגים: "דימויים מהתחתית" - סדרת פוסטרים ל Subway, ניו יורק 2019 -1947

תערוכה מיוחדת זו של "דימויים מהתחתית" מציגה 59 פוסטרים פרי יצירתם של טובי מעצבים מצוות ההוראה של בית הספר, לצורך הצגתם במערכת הרכבות התחתיות העצומה של העיר ניו יורק. 

בית הספר לאמנויות חזותיות (SVA) בניו יורק, בשיתוף HIT מכון טכנולוגי חולון מציגים: "דימויים מהתחתית" - סדרת פוסטרים ל Subway, ניו יורק 2019 -1947

התערוכה מביאה דוגמאות מתוך האוסף המלא של 200 פוסטרים שהופקו על ידי בית הספר. בין חברי צוות ההוראה של בית הספר בעבר ובהווה, אשר עיצבו את מבחר הפוסטרים בתצוגה נמנים גייל אנדרסון, מרשל אריסמן, כריס בוזלי, ג'ין קייס, איוואן צ'רמייף, פול דייוויס, פבלו דלקאן, סאל דה-ויטו, לואיז פילי, אודרי פלאק, נתן פוקס, בוב גיל, רוברט ג'יוסטי, מילטון גלייזר, פיל הייז, סטיבן הלר, מירקו איליץ', ויקטור קון, סטיבן קרונינגר, מרווין מאטלסון, ג'יימס מק-מולאן, ג'רי מוריארטי, טוני פאלדינו, אדל רודריגז, ג'וליה רוטמן, סטיבן סגמייסטר, דייויד סנדלין, פאולה שר, יוקו שימיזו, איב סונמאן, ג'ורג' צ'רני, ג'יימס ויקטור ורוברט ויבר.

סדרת הפוסטרים הינה סדרת "היכל התהילה" של התקשורת החזותית ומאפשרת לנו להתבונן בהיסטוריה של ה- SVAבראייה רטרוספקטיבית. בעזרת הפוסטר חקרו המעצבים את המשמעות של להיות אמן וחידדו את קולם היצירתי הייחודי.

הפוסטרים של ה-SVA ברכבת התחתית של ניו יורק הפכו להיות חלק בלתי-נפרד מנוף העיר.

תערוכת "דימויים מהתחתית" היא פרי יוזמתם  של מירקו איליץ', מסגל ה-  SVA, ופרנסיס די טומאסו, מנהל גלריות ה-SVA.  אוצר התערוכה, אנתוני פ. רודס, משנה לנשיא ה-SVA.

בישראל תוצג התערוכה בלעדית בגלריה "ויטרינה" ע"ש ג'וליה מזרחי במכון הטכנולוגי חולון. "ויטרינה" גאה להימנות על גלריות מובילות ברחבי העולם, אשר נבחרו ע"י ה- SVA להצגת התערוכה.

על האוצרות בישראל הופקדה מיכל קסטיאל, אוצרת הגלריה.

פתיחה: 26  בפברואר 2019

נעילה:  27 במרץ 2019

 שעות פתיחה: ימים א-ה 10:00-17:00    יום שישי- 10:00-14:00

החדשים שלנו

אתלטיקו מדריד תשחק מול בית"ר ירושלים

אתלטיקו מדריד תשחק מול בית"ר ירושלים

13 במאי 2019 אירועים, ספורט אחר

ב-21 במאי צפוי להתקיים באצטדיון "טדי" בירושלים משחק ידידות מיוחד בין "אתלטיקו מדריד" מקבוצת הכדורגל

קרא עוד >>>

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)