פוסט: אתלטיקו מדריד תשחק מול בית"ר ירושלים

ממוצע זמן קריאה: 2

אתלטיקו מדריד תשחק מול בית"ר ירושלים

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

ב-21 במאי צפוי להתקיים באצטדיון "טדי" בירושלים משחק ידידות מיוחד בין "אתלטיקו מדריד" מקבוצת הכדורגל הגדולות והנחשבות באירופה לבין בית"ר ירושלים. מכירת הכרטיסים החלה לפני ימים ספורים באתר "לאן" עם מכירה מוקדמת של 48 שעות למנויי בית"ר, כאשר עד לרגע זה נמכרו כבר כ-25 אלף כרטיסים מתוך כ-30 מושבים ב"טדי". מאחורי הפקת המשחק עומדת "קבוצת קומטק" שאף הפיקה את היורבאסקט בישראל ב-2017, את אליפות אירופה בג'ודו והג'ירו ד'איטליה שהתקיימו בישראל בשנה שעברה, ואת הגרנד פרי תל אביב 2019 במסגרת סבב התחרויות של איגוד הג'ודו העולמי.

המשחק יהיה כאמור המשחק האחרון לעונת 2018-19 עבור "אתלטיקו", המדורגת כיום במקום השני בליגה הספרדית אחרי ברצלונה. מטרת המארגנים ובראשם מייסד ומנכ"ל "קבוצת קומטק" דניאל בנעים, היא להמשיך ולהביא לישראל אירועי שיא בינלאומיים מעולם הספורט ולהנגישם לכלל האוכלוסייה, במטרה לאפשר לישראלים מכל קצוות החברה ליהנות מתצוגות ספורט של בכירי הספורטאים והקבוצות בעולם.

הקבוצה שאחד מבעליה הוא עידן עופר תנחת בישראל ב-20.5 בשעות אחר הצהריים. המשחק יתקיים למחרת בירושלים בשעה 19:00, בכדי לאפשר לקהל משפחות להגיע עם ילדים. השחקנים ובהם גם כוכבים בולטים דוגמת אנטואן גריזמן, אלברו מוראטה ודייגו גודין ישהו במלון הילטון בתל אביב, עם הגעתם ביום שני בערב תתקיים ככל הנראה גם מסיבת עיתונאים במלון. במהלך השבוע האחרון אף ביקרה בארץ משלחת מקצועית מטעם המועדון שתיאמה את פרטי הביקור והמשחק הצפוי.

דניאל בנעים: "אנו שמחים שיש ביכולתנו לאפשר לאלפי ישראלים ליהנות מחוויית משחק מקצועית ברמה הגבוהה ביותר כאן בארץ. אתלטיקו היא אחת מהקבוצות המובילות כיום באירופה והיא בחרה בישראל לסיים את עונתה הנוכחית, וזו גאווה גדולה לארחם כאן. אני מזמין את כולם לבוא וליהנות מחוויית כדורגל יוצאת דופן."

 

החדשים שלנו

אתלטיקו מדריד תשחק מול בית"ר ירושלים

אתלטיקו מדריד תשחק מול בית"ר ירושלים

13 במאי 2019 אירועים, ספורט אחר

ב-21 במאי צפוי להתקיים באצטדיון "טדי" בירושלים משחק ידידות מיוחד בין "אתלטיקו מדריד" מקבוצת הכדורגל

קרא עוד >>>

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)