פוסט: ג'ק דרעי יזמות ובנייה משיקה את הפרויקט ברחוב משה שרת

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: 2

ג'ק דרעי יזמות ובנייה משיקה את הפרויקט ברחוב משה שרת

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

ג'ק דרעי יזמות ובנייה מציגה את פרויקט התמ"א היוקרתי בלב תל אביב, בסמוך לכיכר המדינה.

קבוצת ג'ק דרעי יזמות ושיווק נדל"ן מציגה את פרויקט משה שרת – פרויקט תמ"א 38/1 יוקרתי ברחוב משה שרת, בלב תל אביב, בסמוך כיכר המדינה.

ג'ק דרעי יזמות ושיווק נדל"ן הינה חברה מובילה המתמחה בייזום וביצוע תכניות מתאר ארציות ומתמחה בנדל"ן למגורים ונדל"ן מסחרי.  

ג'ק דרעי יזמות ובנייה מציגה את פרויקט התמ"א היוקרתי בלב תל אביב,

ג'ק דרעי, בעלים ומייסד החברה מסר כי: "פרויקט משה שרת בסמוך לכיכר המדינה הוא אחד מהפרויקטים היוקרתיים והאיכותיים ביותר שנעשה בתחום התמ"א בישראל. הפרויקט כולל הרחבה של שטחי המגורים בבניין, הוספת ממדי"ם, שידרוג המעליות, וחיזוק תשתיות הבניין שהודות לפעילות הנעשית שדרג את המראה שלו וגם את המחירים של כל אחת מהדירות.

ג'ק דרעי יזמות ושיווק נדל"ן היא חברה בעלת מוניטין רב של כ-24 שנים, החברה מבצעת תמ"א 38 משלב בדיקות ותכנון על ידי מהנדסים ומפקחים מהשורה הראשונה, ועד לשלב הביצוע לרבות פיקוח בכל מהלך הפרויקט, עד הגמר וטופס האכלוס.

חברת ג'ק דרעי הקימה במהלך שנות פעילותיה עשרות מבנים מסחריים ולמגורים. החברה בעלת ידע רב, מקצועיות וניסיון, במיוחד בכל הנוגע להתחדשות עירונית.

בימים אלה מרחיבה החברה את פעילותה ומקדמת פרויקטים נוספים ברחבי הארץ. ניתן לפנות לג'ק דרעי יזמות ובנייה בכל הנוגע לייעוץ וליווי תמ"א 38 ועד לפינוי בינוי. בחברת ג'ק דרעי יזמות ושיווק נדל"ן מדגישים כי הייחודיות של החברה, מעבר להיותה חברה חזקה ואמינה בעלת גב כלכלי איתן, היא היכולת שלה להעניק לכל פרויקט בהובלתה ייעוץ גם בתחומי המיסוי ותכנון הוצאות הבניה שיחול על הפרויקט, כל זאת ללא שום הוצאה של הדיירים.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)