פוסט: ממצאים חמורים התגלו בסניף דומינוס פיצה בחיפה

ממוצע זמן קריאה: 2

ממצאים חמורים התגלו בסניף דומינוס פיצה בחיפה

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

בעקבות סרטון העכברים בסניף דומינוס פיצה בחיפה ערך משרד הבריאות פשיטה על המקום​. הבעלים זומנו לשימוע על מנת להוציא צו סגירה. נמצאו ממצאים חמורים!

מפקחת לבריאות הסביבה של לשכת הבריאות המחוזית חיפה יחד עם מפקח של עיריית חיפה ביצעו אתמול ביקורת בסניף דומינוס פיצה במרכז הכרמל בעיר חיפה, בעקבות סרטון העכברים (חולדות) שהועלה ברשת ותיעד כיצד חולדות עורכות סעודת מלכים בסניף, בשעה שהיה סגור.

הבעלים של סניף דומינוס פיצה בכרמך שבחיפה זומנו לשימוע שאמור להתקיים היום על מנת להוציא צו סגירה. כמו כן כרגע המקום סגור, נמסר בהודעת משרד הבריאות. 

בביקורת שנעשתה נמצאו בסניף הרשת דומינו'ס םיצה בכרמל חיפה ממצאים חמורים, והמבנה נמצא במצב ירוד.

דומינו'ס פיצה (באנגלית: Domino's Pizza) היא רשת בינלאומית של מסעדות מזון מהיר ומשלוחי פיצה. נוסדה על ידי טום מונהאן בשנת 1960, ובסיסה בעיר אן ארבור שבמישיגן, ארצות הברית. הרשת מפעילה כ-13,812 סניפים בכ-89 מדינות, מעסיקה למעלה מ-200,000 עובדים בכל העולם ונחשבת לרשת הפיצה השנייה בגודלה בארצות הברית, אחרי פיצה האט. הרשת החלה לפעול בישראל בשנת 1990.

דומינו'ס פיצה החלה לפעול בישראל בשנת 1990. ב-1994 מונה אורי יוגב למנכ"ל החברה ובתקופה זו הצליח להגדיל בצורה ניכרת את פעילותה של רשת הפיצריות ודאג להחדרת מותג הגלידות האגן דאז. לאחר צניחה בהכנסות והפסדים כבדים, נקלעה זכיינית הרשת בארץ, אומני מותגי מזון, לקשיים כלכליים וב-2003 מונה לדומינוס פיצה כונס נכסים. ב-2004 נמכרה הרשת לקבוצת משקיעים שהורכבה ממנכ"לה לשעבר אסף גרינברג ושניים מזכייניה, דני גולד ויוסי אלבז, תמורת כ-6 מיליון ש"ח.

נכון לאוגוסט 2018, מונה הרשת בישראל 58 סניפים, כולל 2 הסניפים הכשרים היחידים בעולם הנמצאים בפתח תקווה.

ב-2017, כחלק ממהלך אסטרטגי שיווקי, מינתה הרשת מנהל שיווק לתחום הקניה במקום, לצד מנהל השיווק לתחום המשלוחים.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)