פוסט: מנחם סלינס: עשרת מחזות הזמר וההצגות הטובות ביותר בלונדון

ממוצע זמן קריאה: 2

מנחם סלינס: עשרת מחזות הזמר וההצגות הטובות ביותר בלונדון

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

מחזות הזמר וההצגות המושקעות הן אחד מסמלי התרבות הבולטים ביותר של לונדון, ואם אתם מגיעים לעיר, גם אם לגיחה קצרה, כדאי לכם מאוד לבקר לפחות בהצגה או במחזמר אחד. שימו לב שלרוב ההצגות יש צורך להזמין מקומות מראש, בטח אם אתם רוצים לשבת במקומות טובים…

המלצות של מנחם סלינס על עשרת ההצגות/מחזות הזמר שהכי כדאי לראות:

מלך האריות בתיאטרון Lyceum

העיבוד הבימתי עטור הפרסים לסרט "מלך האריות" של דיסני כולל מוזיקה מעולה של אלטון ג'ון, תלבושות מרהיבות ואפקטים מיוחדים. המחזמר מלך האריות מותיר רושם עז על כל הגילים ויגרום לכם להתמכר למקצבים המעוררים של אפריקה.

"פנטום האופרה" בתיאטרון הוד מלכותה (Her Majesty)

המחזמר האפי של אנדרו לויד וובר (Andrew Lloyd Webber) מגולל את סיפורו של פנטום מסתורי שמפחיד את מבקרי בית האופרה של פריז, במאמץ להפוך את בת חסותו, כריסטין, לכוכבת הראשית בבית האופרה. עם הפקה מהפנטת ואפקטים מיוחדים עוצרי נשימה, המופע הזה הוא אחד ממחזות הזמר שהם ממש בגדר חובה בלונדון.

"רשעים" באפולו ויקטוריה (Apollo Victoria)

המחזמר שמבוסס על הרומן המוערך של גרגורי מגווייר (Gregory Maguire), מגולל את סיפורם הבלתי מסופר של המכשפות מארץ עוץ, לרבות הסיבה שבגללה אחת מהן היא "מכשפה טובה" והשנייה "מכשפה רשעית". מחזמר לונדוני בלתי נשכח ועטור פרסים.

"מרי פופינס" בתיאטרון הנסיך אדוארד (Prince Edward)

הקסם של מרי פופינס מגיע לבמה. במחזמר הזה תוכלו ליהנות מכל השירים האהובים עליכם מהסרט הקלאסי וללוות את מרי, ברט, מר וגברת בנקס והילדים כשהם יוצאים לסדרת הרפתקאות שובה לב בלונדון.

"ספר המורמונים" בתיאטרון הנסיך מויילס (Prince of Wales)

מחזמר קומי שעוקב אחר מצוקתם של זוג מיסיונרים מורמונים מתבגרים שנשלחו להמיר את דתם של תושבי כפר באזור מסוכן באוגנדה. המחזמר הזה זכה בתשעה פרסי טוני, כולל פרס המחזמר הטוב ביותר.

"מאמא מיה!" בתיאטרון נובלו (Novello)

למעלה מעשרה מיליון אנשים מכל רחבי העולם התאהבו בדמויות, בסיפור ובשירים של להקת ABBA, שהופכים את המחזמר הזה לאחד ממחזות הזמר האולטימטיביים שיגרמו לכם להרגיש את הרוח הלונדונית בצורה הטובה ביותר.

"בית הספר לרוק" בתיאטרון החדש של לונדון (Gillian Lynne)

אם אתם מגיעים ללונדון עם המשפחה שלכם, ממש לא כדאי לכם לדלג על המחזמר החדש ועטור הפרסים הזה. המחזמר, שמבוסס על הסרט המצליח School of Rock, עוקב אחר סיפורו המורכב של דיואי פין בניסיונו להפוך קבוצת תלמידים בכיתה א' ללהקת הרוק האולטימטיבית.

"טינה" בתיאטרון אלדביץ' (Aldwych)

גלו את סיפור חייה של טינה טרנר במחזמר המקסים שזכה בפרסי גראמי. המחזמר מגולל את מסע חייה של טינה טרנר, החל מההתחלה הצנועה, דרך הזמנים הסוערים ועד שהפכה לאחת מאומני ההקלטות המצליחים בכל הזמנים. וכן, המחזמר כולל המון מהלהיטים המפורסמים ביותר של טינה טרנר. חובה למעריציה ולא רק!

"מותחן לייב" בתיאטרון הלירי (Lyric)

מחווה מוזיקלית למייקל ג'קסון ולחמישיית הג'קסונים, שהגיעה לתיאטרון לאחר שלושה סיבובי הופעה משובחים בבריטניה. המופע כולו הוא חגיגה אחת שלמה לקריירה של מלך הפופ הבלתי מעורער והמצליח ביותר בעולם, והוא כולל כמובן אינספור להיטים ופירוטכניקה מרשימה.

"מטילדה – המחזמר" בתיאטרון קיימברידג' (Cambridge)

הפקה עטורת פרסים המבוססת על המחזה המוכר של שייקספיר. סיפורו המהולל של רואלד דאל (Roald Dahl) פורץ לחיים במחזמר נפלא בעיבוד מודרני, שגורם למבוגרים ולילדים להינות ממנו באותה מידה.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)