פוסט: מסימני דעיכת הקורונה בישראל ובעולם

ממוצע זמן קריאה: 2

מסימני דעיכת הקורונה בישראל ובעולם

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

מינהל המזון והתרופות האמריקאי ה –FDA נערך לדעיכת המגיפה וממליץ על לביצוע בדיקות אנטיגן מהירות באופן שגרתי בקרב אנשים ללא תסמינים. במסגרת זו העניק לאחרונה ה – FDA לטכנולוגיה של סופיה, הבדיקה המהירה הנפוצה בישראל ובעולם, אישור לביצוע בדיקות סקר יזומות שמטרתן להבטיח מניעת הדבקה בזמן אמת. הרעיון כבר מיושם בשבועות האחרונים בישראל בחלק ממוסדות הבריאות ומקומות העבודה, שם מתקיימות בדיקות שגרה מדגמיות (גם למחוסנים) עם תשובה מיידית תוך 15 דקות. בנוסף במסגרת התו הירוק, נערכות לילדים, בני נוער ואנשים שטרם התחסנו, בדיקות מהירות אשר מפחיתות באופן דרמטי את הסיכון להדבקה. בדיקות אלו מנוהלות כבדיקת סקר לנבדקים ללא תסמינים, עם תשובה מיידית ודיווח למשרד הבריאות. עלות הטכנולוגיה של סופיה המאפשרת לכל מכשיר לבדוק כ – 100 איש בשעה, היא עשירית מעלות בדיקת מעבדה (PCR) רגילה, ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות.

בדיקת קורונה מהירה, התמונה באדיבות סופיה ישראל

סופיה היא בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות. מדובר בפריצת דרך טכנולוגית שפותחה על ידי תאגיד קווידל האמריקאי, מבוססת אנטיגן, המזהה את נגיף הקורונה עם דיוק של 96.7% רגישות, 100% ספציפיות וכן בעלת יכולת לזהות את כל יתר והמוטציות בתוך 15 דקות. סופיה הפכה לספק הרשמי של משרד הבריאות עוד בעיצומה של המגיפה וצברה ניסיון של מאות אלפי בדיקות. עד היום כבר הותקנו מכשירים בחדרי מיון, בתי אבות, בפיקוד העורף, במשטרה, בקופות החולים בוועדת הבחירות המרכזית, בכניסה לאיים הירוקים, בחברות הייטק ומפעלי ייצור.

ה – FDA האמריקאי אישר לאחרונה לחברת קווידל בדיקה מהירה נוספת, בצורת ערכה לשימוש ביתי, אשר ממתינה בימים אלו לאישור משרד הבריאות. הבדיקה תימכר בבתי מרקחת ורשתות פארם במחיר חסכוני במיוחד עם תשובה מידית בתוך 10 דקות בלבד. הערכה מיועדת לשימוש עצמי לבני נוער מגיל 14 ולילדים מגיל שנתיים בסיוע אדם מבוגר. פיענוח הבדיקה מתבצע על גבי מקלון פשוט מקרטון הדומה לסטיק של בדיקות סוכר ושתן.

ובתוך כך נודע כי בסופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, ממשיכים בפריסת תחנות לביצוע בדיקות מהירות בתשלום בכל רחבי הארץ, במתווה תו ירוק על פי הנחיות משרד הבריאות. נציגי בתי מלון ומוסדות פנאי הזקוקים לשירותי תחנה לבדיקות מהירות, מוזמנים לפנות להתייעצות מקצועית בהודעת וואטסאפ או שיחה עם צוות החברה בטלפון שמספרו: 050-7214528.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)