פוסט: שמואל שי על הטמעת טכנולוגיות השקיה ישראליות באפריקה

ממוצע זמן קריאה: 2

שמואל שי על הטמעת טכנולוגיות השקיה ישראליות באפריקה

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

שמואל שי – שגריר הטכנולוגיה והחדשנות הישראלית באפריקה

הטמעת טכנולוגיות השקיה ישראליות באפריקה. שמואל שי יזם ואיש עסקים הוא אחד מהמובילים בתחום.

בשנים האחרונות גוברת בקצב מואץ ההטמעה של טכנולוגיות השקיה חדשניות ישראליות בקרב חקלאים במדינות אפריקה. זאת חלק מן המאמץ במשבר המים הקשה הפוקד את היבשת. אחד האנשים המרכזיים שעומדים מאחורי הצלחה זו הוא שמואל שי.

שמואל שי הינו יזם ואיש עסקים ישראלי בכיר. הוא פועל זה למעלה משלושה עשורים לקידום שיתופי פעולה טכנולוגיים בין ישראל למדינות אפריקה.

הטמעת טכנולוגיות השקיה ישראליות באפריקה. שמואל שי יזם ואיש עסקים הוא אחד מהמובילים בתחום.  

שי, משמש בין היתר כיושב ראש פורום העסקים ישראל-מדינות המפרץ. כמו כן כנשיא חברת GTS העוסקת בפיתוח פרויקטים בינלאומיים. במסגרת תפקידיו, הוא פועל רבות כדי לקדם את הטמעת החדשנות והידע הישראליים בתחום טכנולוגיות המים. הוא פועל בקרב חקלאים וקהילות כפריות ברחבי אפריקה.

מערכות מתקדמות להשקיה

מערכות ההשקיה הישראליות המתקדמות, כך מסביר שי, מאפשרות לחקלאים אפריקנים לחסוך בצריכת המים בשיעור ניכר ותורמות רבות להתמודדות עם משבר המים הקשה במדינות היבשת. שי גם פועל רבות לגייס השקעות מגורמים בינלאומיים שונים עבור פרויקטים אלה, שיכולים לשפר באופן משמעותי את פרנסתם של מיליוני חקלאים ברחבי אפריקה.

מומחיות

"ישראל פיתחה מומחיות וידע עצום בנושא טכנולוגיות חקלאיות ושימור מים בתנאי מחסור", אומר שי. "אנו מאמינים ששיתופי פעולה אסטרטגיים עם מדינות אפריקה בתחום זה יוכלו להניב פירות מבורכים – הן לשיפור חייהם של מיליונים מתושבי היבשת והן לחיזוק מעמדה של ישראל כמעצמה עולמית בתחום החדשנות הטכנולוגית".

שמואל שי, מומחה מוביל זה למעלה משלושה עשורים תוכניות צמיחה כלכלית והומניטרית גלובליות תוך שילוב טכנולוגיות ומפעלים ישראלים, במטרה לקדם את הטכנולוגיה והתעשייה הישראלית בעולם.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)