פוסט: פרופסור יהודה אדלר יסייע לעיריית הרצליה להתמודד מול הקורונה

מאמרים נוספים

קטגורית מאמרים

ממוצע זמן קריאה: < 1

פרופסור יהודה אדלר יסייע לעיריית הרצליה להתמודד מול הקורונה

ממוצע זמן קריאה: < 1 שניות

פרופסור יהודה אדלר נבחר ללוות את עיריית הרצליה כיועץ רפואי מכוון שיסייע לעירייה בפעילותה המקיפה בניהול משבר הקורונה וצמצום התחלואה בעיר.

פרופ' יהודה אדלר, מומחה לקרדיולוגיה, לרפואה פנימית ולמינהל רפואי, הוא מטובי המומחים בארץ בתחום רפואת הלב, שיקום הלב ורפואה מונעת, חבר במועצה הלאומית למניעת מחלות לב וכלי דם, חבר מועצת הנגידים של קרן ישראל-גרמניה למחקר ופיתוח מדעי ולאחרונה נבחר לכהן כיו"ר האיגוד האירופי למחלות שריר וקרום הלב.

הבוקר כבר נפגש פרופ' אדלר עם חברי צוות מבצע 'ברקת' והציג בפניהם את אסטרטגיית הטיפול במשבר, כולל הבדיקות ומערך החקירות האפידמיולוגיות הנדרשות.

פרופ' אדלר הבהיר כי הפרוייקטור של המשבר הוא ראש העיר, משה פדלון, וכי הוא עצמו מהווה זרוע מקצועית משלימה לרשות. "צריך ללמוד לחיות עם הווירוס", הוא אמר לנוכחים, "ייקח זמן עד שהחיסון יהיה בשלב ישים לכלל התושבים".

פרופ' יהודה אדלר גם ביקש לקיים מפגש גם עם כל מנהלי בתי הספר היסודיים ורכזי הקהילה כדי להסביר להם את חשיבות הבדיקות.

ראש העיר, משה פדלון, בירך על הבחירה בפרופ' אדלר ואמר "ההצטרפות של פרופ' אדלר למאמץ העירוני האדיר שאנחנו מנהלים בהרצליה היא תוספת כוח משמעותית. אין לי ספק שהוא יסייע לנו לצלוח את משבר הקורונה טוב יותר ובאופן מקצועי ויעיל למען בריאות תושבי העיר".

לכתבות וסרטונים נוספים על פרופסור יהודה אדלר

לכתבות וסרטונים – פרופ' יהודה אדלר 

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)