<span class="numV">מס' צפיות בפוסט:</span> 923
ממוצע זמן קריאה: < 1 שניותעידן הקורונה פותח הזדמנויות עסקיות מדהימות לאילו שבוחרים להוציא לאור את סיפורם המיוחד, לשווק ולמכור. לרגל השקת ספרו המיועד החדש: "רוח לרווח – סיפור להצלחה", פגשנו לרגע, בין הצילומים של מופעו החדש, את נתנאל סמריק, מוציא לאור, מייסד הבית הבינלאומי ליציאה לאור, קונטנטו דה סמריק שמעניק שירותי יציאה לאור ליזמים, אנשי עסקים, סטארט-אפיסטים המבקשים לספר את סיפור הניצחון של חייהם המקצועיים והאישיים.
בימי הקורונה, האם לאנשים יש יותר זמן לצפות בסיפורים ?
"בהחלט כן. יש יותר זמן מאי פעם לצרוך תכנים וסיפורים. לא בהכרח ספרים, אבל בהכרח סיפור טוב. גם בווידאו ברשתות החברתיות, גם כסרט. אנשים מבינים שזה עידן שנושא הזדמנויות רבות להתפתחות אישית, לצרוך סיפור מסקרן שתובנות בצדו – הקשב באנושות הרבה יותר גדול וממוקד בקריאה וצפייה באמצעות הסמרטפון"
לכתבה המלאה על נתנאל סמריק באתר דה מרקר.