פוסט: הדוקו ריאליטי החדש של רמי יהושע

ממוצע זמן קריאה: 2

הדוקו ריאליטי החדש של רמי יהושע

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

רמי יהושע, אורי גולדברג וליה לחמי משיקים פורמט דוקו ריאליטי בינלאומי

רמי יהושע, אורי גולדברג וליה לחמי, מבעלי סוכנות התוכן השיווקי  "אינסייד", פיתחו פורמט דוקו ריאליטי בינלאומי על נוודים דיגיטליים. הפורמט החדש, בפיתוח והפקה  ישראלית, יופק לשידור בשירות הסטרימינג DISCOVERY+.

הסדרה בפיתוחם של רמי יהושע, אורי גולדברג וליה לחמי תתעד ותעקוב אחר סיפוריהם של 4 אנשים, יחידים, זוגות ומשפחות שהחליטו להגשים חלום, לעזוב את עבודותיהם השגרתיות  ולצאת להרפתקה משנת חיים ולטייל ביעדים היפים בעולם, כנוודים דיגיטליים – .DIGITAL NOMADS

הסדרה תצולם  ב-4 יבשות מקומות שונים בעולם, והמשתתפים יחוו תרבויות חדשות וסגנון חיים שונה, תוך כדי שהם עובדים ומתפרנסים כנוודים דיגיטליים במשרות REMOTE  מגוונות בחברות המובילות בעולם ובשימוש בפלטפורמות טכנולוגיות המאפשרות עבודה מרחוק – כל אחד בהתאם למיטב כישוריו ויחיו כנוודים דיגיטליים.

תופעת הנוודים הדיגיטליים התרחבה בשנים האחרונות בעולם ואף הואצה מאז הקורונה בזכות טכנולוגיות העבודה המתקדמות ותרבות עבודה מתקדמת המאפשרת לאנשים ליצור איזון חיים ועבודה המתאימים יותר לצרכיהם WORK LIFE BALANCE.

הפורמט פותח בסוכנות התוכן השיווקי  "אינסייד" (INSIDE CONTENT AGENCY) שהוקמה ב-2010 ונמצאת בבעלות אורי גולדברג, ליה לחמי ואיש העסקים והפרסומאי רמי יהושע.

החברה הפיקה סדרות רבות, ביניהן הבתים היפים בישראל עם דניאל חסון בקשת 12, מגזין הקיימות "ירוק בלילה" ברשת13, "מספרה בהפרעה" בהוט ועוד.

www.inside-content.tv DISCOVERY + שירות הסטרימינג של רשת דיסקברי צומח בקצב מהיר ומונה כיום כ- 25 מיליון מנויים בארה"ב. השירות כולל את תכני הערוצים הפופולריים – DISCOVERY ,TRAVELL LIFE ועוד. הסדרה תשודר במקביל גם בערוצים הלינאריים דיסקברי וטראוול.

לכתבה נוספת על פעילותו העסקית של רמי יהושע – ביוני 2020  ניהל מו"מ לרכישת משרד הפרסום M&C Saatchi הקליקו רמי יהושע TBWA.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook