פוסט: תום פוסלושני מציג עובדות מעניינות על קוקה קולה

ממוצע זמן קריאה: 2

תום פוסלושני מציג עובדות מעניינות על קוקה קולה

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

תום פוסלושני בלוגר וחבר באתר מציג עובדות מעניינות שכדאי לדעל על קוקה קולה

קוקה קולה הוא אחד המשקאות הכי מוכרים וממותגים בעולם. בעצם מי לא אוהב קוקה קולה? טעם החיים הסלוגן שמלווה את המותג הפך לאחד הפולולאריים ביותר.

 את קוקה קולה המציאו בשנת 1885 ובכל שנייה לוגמים את המשקה השחור 9,600 איש בכל שנייה ובכל פינה ברחבי הגלובוס. 94% מאוכלוסיית העולם מכירה אותו . אני, תום פוסלושני, ריכזתי לכם כאן מספר עובדות מעניינות על קוקה קולה. תיהנו!

 1. בשנת 1885 הומצא המשקה על ידי רוקח בשם ג'ון פמברטון. בתחילה זה הומצא תכרופה להקלה על כאבי ראש…. המשקה נקרא על שם שניים ממרכיביו – עלה הקוקה ואגוז הקולה. מכירות המשקה באותה שנה הסתכמו ב-50 דולר, בעוד שהוצאות הפרסום האמירו ל-73.96 דולר.

2. ב-1892 רכש בחור בשם אסא קנדלר את הזכויות לייצור משקה קוקה-קולה. הוא שילם לג'ון פמברטון 1,200 דולר, ועד שנת 1914 צבר ממכירות המשקה יותר מ-50 מיליון דולר.

3. בתחילת שנות ה-60 כבר היו לקוקה-קולה יותר מ-65 מיליון נקודות מכירה ביותר מ-110 מדינות ברחבי העולם.

4. כיום נחשב קוקה-קולה למותג המוכר ביותר בעולם: 94% מאוכלוסיית העולם מכירים את השם.

5. בכל שנייה בכל יום נשתים ברחבי העולם כ-9,600 בקבוקים של משקאות קוקה-קולה השונים.

7. הפחית האדומה נולדה בתחילת שנות ה-40 עבור החיילים האמריקנים בחזית. הם שתו יותר מ-5 מיליארד בקבוקים ופחיות קוקה-קולה במהלך המלחמה.

8. בתקופת מלחמת העולם השנייה שולבו חיילים וחיילות לובשי מדים בפרסומות של המשקה, תחת הסיסמה הפטריוטית הדביקה אם העם מתגייס, גם קוקה-קולה מתגייסת.

9. סוכנות החלל האמריקנית נאסא החליטה לצרף קוקה-קולה לתפריט האסטרונאוטים במעבורת החלל צ'לנג'ר. קוקה-קולה השקיעה רבע מיליון דולר בעיצוב מימייה מיוחדת הנצמדת לחליפת החלל של האסטרונאוטים.

10. הנוסחה הסודית של משקה קוקה-קולה המקורי נשמרת במרתפי בנק באטלנטה. רק שלושה אנשים בעולם יודעים כיום מהו המרכיב הסודי במשקה, והם מקפידים לטוס ולנסוע בנפרד, כאמצעי זהירות למקרה אסון.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)