פוסט: קולקציית אביב-קיץ של Brooks

ממוצע זמן קריאה: 2

קולקציית אביב-קיץ של Brooks

ממוצע זמן קריאה: 2 דקות

בקולקציה החדשה נעשה שימוש בטכנולוגיות ייחודיות של טקסטיל. כך שהבגדים, במשקל נוצה, מנדפים זיעה ביעילות מרבית

האביב מגיע, ימי הגשם מתמעטים, המעלות מטפסות, שעות האור מתארכות – ובגדול, נגמרים לנו התירוצים לוותר על האימון. יחד עם זאת, אחרי מספר שבועות של מזג אוויר אידאלי, יגיע גם הקיץ המיוזע, עם תירוצים חדשים. כדי למנוע עונה נוספת של בטלה, המעצבים של Brooks יצרו קולקציה ייחודית עם בדים לא מורגשים, טכנולוגיות חדשות לאוורור מקסמילי ועיצובים אלגנטיים ומרשימים שעושים חשק לצאת מהבית.

אין ספק שלהראות טוב בזמן אימון בקיץ זו משימה קשה יותר מבשאר עונות השנה, ולכן זה לא מפתיע שמותג הריצה בינלאומי Brooks בחר לשים על כך דגש בקולקציה החדשה: מחולצות חצי מכופתרות בלוק קזו'אל לגברים, כמו ה-Cadence Short Sleeve האופנתית, ועד חולצת הפולו Varsity Polo בגוונים וגזרה שהופכים אותה למתאימה גם למשרד.

מתוך קולקציית אביב-קיץ 2019 של BROOKS צילום brooks studio

גם בגדי הנשים מאופיינים בגזרות ועיצובים מחמיאים – מחולצת ה-Hot Shot Short Sleeve בעלת הגב הפתוח – שהופכים אותה לא רק לאופנתית אלא גם למאווררת במיוחד, דרך מכנסי טייץ עם הדפסים גיאומטריים טרנדיים, ועד גופיית ה-Hot Shot Tank העדינה למראה עם מינימום בד באזור הגב כדי למנוע הזעה מיותרת.

מעבר לגזרות הבגדים המתוחכמות, אשר משלבות בין עיצוב אופנתי לנוחות – הן מבחינת חופש התנועה והן מבחינת מקסום האוורור, בקולקציה החדשה נעשה שימוש בטכנולוגיות ייחודיות של טקסטיל. כך שהבגדים, במשקל נוצה, מנדפים זיעה ביעילות מרבית, לא נדבקים לגוף בשעת מאמץ, ותפורים בטכניקה יעודית למניעת גירוי העור.

הבגדים בקולקציה החדשה מגיעים במגוון רחב של אורכים, כך שאצן בכל גובה ומבנה גוף יוכל להרגיש בנוח בזמן האימון – ממכנסי הגברים הקצרים ביותר Go-To 2" Split Short באורך של כחמישה ס"מ, ועד טייץ באורך מלא מבד לא מורגש לחלוטין בשם Ghost Tight.

אף קולקציה אינה שלמה בלי אקססוריז, וכך גם הקולקציה הזו אשר מציגה מבחר רחב של כובעים שמגנים מהשמש ומנדפים את הזיעה – מכובעים אופנתיים עם הדפסים כמו ה-Discovery Trucker Hat ועד כובעים עם מצחייה גדולה במיוחד להגנה מקסימלית בכל שעות היום, כמו ה-Chaser Hat.

החדשים שלנו

השאירו תגובה למערכת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו תגובה

צרו קשר

מאמרים נוספים

נשמח לשיתף הדף שלנו :-)